لزوم شناخت زمان و وظیفه توسط علما/ مکاتب شرق و غرب به بُن بست رسیدند

آیت الله عبادی با بیان اینکه شناخت زمان و وظیفه یک مسئله کاربردی برای علما است، گفت: تشکیلاتی برای مقابله با حیله های دشمن به وجود آورید و نگذارید وقت و فرصت ها از دست برود و هنگامی کار تمام است که روشنگری صحیح نسبت به فرزندان خود داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۵ بهمن) در جلسه درس اخلاق روحانیون شاغل در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: از ویژگی های رهبران مکتب عصمت این است که مورد احترام انسان های آزاده با هر دین و مکتبی بودند و هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در طول تاریخ و زمان معاصر نمونه های بسیاری وجود دارد و یک مورد مربوط به زندگی امام هادی (ع) است که یک مرد مسیحی مورد غضب متوکل عباسی قرار گرفته بود و نذری به محضر امام هادی(ع) کرد تا خداوند او را از شر متوکل عباسی نجات دهد.

 

وی با اشاره به اینکه شناخت زمان و وظیفه یک مسئله کاربردی برای علما است، افزود: جاهل به روز فتنه راه خانه را گم می کند و عالم چراغ جامعه و شمع عالم است و بیش از هر چیز باید زمان خود را تشخیص دهیم.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: چندین سال قبل اصطلاح دهکده جهانی مطرح شد به این معنا که این جهان وسیع به دلیل انفجار اطلاعات تبدیل به یک دهکده شده است و معنی اش این است که جهان به یک حکومت واحد خواه و ناخواه تبدیل خواهد شد و این قضیه طبیعی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به پیچ تاریخی اشاره کردند و دشمنان اسلام و حق امروز به هر دری می زنند و در دشمنی بسیار کارشناسی شده عمل می کنند و به گرد آنان نمی رسیم.

 

وی با بیان اینکه مکتب شرق و غرب به بُن بست و رسوایی رسیده اند، افزود: این مکاتب امروز حرفی برای سرگرمی مردم هم ندارند که بگویند و تنها مکتبی که برای جهان و انسان حرف دارد بدانید که فقط اسلام است.

 

آیت الله عبادی در ادامه گفت: باید زمان را تشخیص دهیم و فرصت را در دست بگیریم و تجربه های تلخی در تاریخ داریم و تصور نشود که اگر بی تفاوت بمانیم دیگران بی تفاوت تر خواهند بود و این فکر غلط است و اگر فرصت را از دست دهیم دیگران برای نابودی ما از زمان نهایت استفاده را بدون هیچ محدودیتی خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید داشت: بحث جهان و انسان مطرح است و امروز اگر کسی برای نجات انسان در راه رضای خدا مجاهدت کند بدانید که هیچ مقامی به آن نمی رسد و مهم ترین جهاد در قالب تبیین است چون دشمن حرفی برای گفتن ندارد و دست به تحریف می زند و علاج آن تبیین درست و رسوایی مکتب شرق و غرب است.

 

وی با بیان اینکه دشمن برای خود کارخانه شبهه سازی درست کرده است، افزود: باید در مقابله با دشمن به صورت فعال نه منفعل عمل کنیم و نباید ساده منش باشیم و بدانید که جهان امروز از وحشی گری های غرب رنج می برد.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: کارشان این است که حقوق بشری را از بین ببرند و از خون بشریت تغذیه می کنند و بر روی قبر ۸۰ میلیون نفر از مردم بومی که دارای تمدن بودند ایالت متحده را به اسم تمدن برپا کردند و همچنان این وحشی گری ها ادامه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: دشمن مکار و حیله گر امروز از آن سوی دنیا فرزندان ما را تحریک می کند و از جهات تبلیغاتی سنگ تمام گذاشته و برای دنیای خود کم نمی گذارد و ما باید برای دنیا و آخرت خود باید ببینیم چه کاری انجام داده ایم.

 

وی عنوان داشت: تشکیلاتی برای مقابله با حیله های دشمن به وجود آورید و نگذارید وقت و فرصت ها از دست برود و هنگامی کار تمام است که روشنگری صحیح نسبت به فرزندان خود داشته باشیم و این کارها شدنی است و اگر در این زمینه کوتاهی شود همه چیز از بین خواهد رفت.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر فعال باشیم به دشمن فرصت وجودی نخواهیم داد، گفت: اگر روزی کار دست لیبرال ها و سرمایه دارها بیفتد نمی گذارند یک قطره آب از گلوی مردم ایران پایین برود.

 

 

کد خبر 1248868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha