دهه فجر صرفا جشن نیست بلکه احیای آرمان های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه دهه فجر صرفا جشن نیست بلکه احیای آرمان هایی است که به دنبال آن بودیم، گفت: البته برگزاری جشن های مردمی هم لازم است چراکه جنبه بیدارباشی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی با بیان اینکه همه ما مسئولان این نظام هستیم لذا تکلیف داریم جشن های مربوط به انقلاب را جدی بگیریم، اظهارکرد: ما وظیفه داریم عواملی که باعث انقلاب مردم شد و ارزش هایی که به خاطر آن شهید داریم، برای همه تبیین کنیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دین، عزت و استقلال از مهم ترین مطالبات مردمی در جریان انقلاب بود، خواستار بازخوانی این ارزش ها در ایام دهه فجر شد و گفت: همه دستگاه ها باید با محوریت جهاد تبیین برنامه های این مناسبت را اجرایی کنند.

 

 

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه دهه فجر صرفا جشن نیست بلکه احیای آرمان هایی است که به دنبال آن بودیم، افزود: البته برگزاری جشن های مردمی هم لازم است چراکه جنبه بیدارباشی دارد.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه مناسبت دهه فجر هر سال با سال قبل آن تفاوت هایی دارد، افزود: یکی دو سال مسئله کرونا مطرح بود و حال، جریان اغتشاشات نشان داد امسال باید برنامه های دهه فجر پرشورتر و جذاب تر برگزار شود.

 

 

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ با دشمن هستیم و واژه هایی که رهبری به کار می برند همه نظامی است، اظهارکرد: حمله های نظامی زود دیده می شود اما حمله فرهنگی زود دیده نمی شود و اکنون در شرایط جنگ فرهنگی هستیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید واقعیت ها را در قالب جهاد تبیین بیان کرد، گفت: با توجه به اینکه ادارات و دستگاه ها، بودجه فرهنگی دارند لذا نباید از بحث تبلیغ و اطلاع رسانی غافل شد.

 

 

جلیل محمدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست گفت: کمیته های زیرمجموعه ستاد تشکیل و احکام مسئولان کمیته ها صادر شده و برنامه های شاخص در حال جمع بندی است.

 

 

وی اجرای برنامه «10شب، 10مسجد»، پویش جوانه ها، برگزاری سه جشن محوری در مرکز استان و متناظر با آن در شهرستان ها و بخش ها را از جمله برنامه های شاخص معرفی کرد و افزود: کمیته هایی که تا کنون جلسه برگزار نکرده و برنامه های خود را جمع بندی نکرده اند هرچه زودتر برنامه های خود را به ستاد اعلام کنند.

 

 

در این نشست تعدادی از مسئولان کمیته های زیرمجموعه ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی به بیان برنامه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

 

کد خبر 1248908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha