نتوانستیم یک فیلم سینمایی برای حماسه  آمل تولید کنیم

سردار ملکی ضمن گرامیداشت یاد ۴۱ حماسه ششم بهمن۶۰ گفت: ما شرمنده ایم، بعد از ۴۱ سال نتوانستیم یک فیلم سینمایی برای حماسه آمل تولید کنیم یا به تاکید مقام معظم رهبری برای کارهای هنری روایتگری داشته باشیم، در حالی که باید نوکری این شهدا را کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالله ملکی امروز(۵بهمن)در دهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ویژه تجلیل از مقام شامخ ۵۰۰خانواده شهی(مادر، همسر و دختر) که سالن همایش دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید مازندران و تسلیت شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت، اظهار کرد: خدمت مادران و همسرانی که به نمایندگی از همه مادران و همسران شهدای استان که در این جلسه حاضر شدید عرض سلام و احترام داریم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این دهمین همایش تجلیل از مادران و همسران شهداست، افزود: تاکنون ۹ دوره تجلیل از مادران و همسران شهدا در ساری برگزار شد، باتوجه به اینکه شهر بابل دارای بیشترین شهدای استان است، برای برگزاری این همایش بابل را به‌عنوان اولین شهرستان انتخاب کردیم و قصد داریم در سراسر استان بسط دهیم.

 

سردار ملکی یادآور شد: از صحبت کردن در این جمع خجالت میکشم، چون امام بزرگوار ما در حضور خانواده شهدا صحبت نمیکردند، به ما گفتند که ۷۲ خانواده دو شهید داریم، امروز قرار است از ۵۰۰ خانواده شهید تجلیل و تکریم کنیم که با هدف یادآوری ایثارگری ها صورت میگیرد.

 

وی اذعان کرد: معتقدم خون شهدابرکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه داشت و همه باید قدردان خون شهدا و خادم خانواده معظم آنان باشیم.
 

 

سردار ملکی  خاطرنشان شد: تکریم و خدمت به خانواده و فرزندان شهدا نیازمند التزام عملی است.
 

 

وی ضمن گرامیداشت حماسه ششم بهمن، ادامه داد: ما شرمنده ایم، بعد از ۴۱ سال نتوانستیم یک فیلم سینمایی برای حماسه جنگل آمل تولید کنیم یا به تاکید مقام معظم رهبری برای کارهای هنری روایتگری داشته باشیم، در حالی که باید نوکری این شهدا را کنیم.

 

سردار ملکی تصریح کرد: بحث هزینه‌های مالی این مستند و فیلم و روایتگری را باید فراهم کنیم، بگوییم که یک مادر خرمشهری که سه فرزند را در راه انقلاب داده فریاد میزند که جانم فدای رهبر و امامم باشد باید بیان کنیم‌.

 

وی عنوان کرد: همایش امروز برگزار شد تا بگوییم که به یاد مادران شهدا این اسطوره‌های صبر و مقاومت هستیم، دانشگاه نوشیروانی یکی از دانشگاههای بین المللی کشور است، همچنین مردم بابل از چهارده شهید گمنام اسقبال بی نظیری داشتند که جای تقدیر دارد.

کد خبر 1248916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha