رشادت‌های پاسداران در راه مبارزه با تروریسم برای تمامی جهانیان مبرهن است

تمری،گفت: رشادت‌های پاسداران از جان گذشته در راه مبارزه با تروریسم و دفاع از حق مظلومان بر تمامی جهانیان مبرهن است و پارلمان اروپا با این اقدام، چهره‌ دیگری از فتنه جویی را از میان هزاران چهره دیگر خود نشان داد.

خسرو تمری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد،گفت:امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی با الهام از گفتمان و مکتب امام (ره) هستیم و سپاه نیز یکی از برکات این گفتمان بود.  

 

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب، افزود: امروز بخش عمده و غالب پیشرفت کشور مرهون تلاش و کوشش و مجاهدت علمی فرزندان ایران زمین در مجموعه قدرتمند سپاه است و این نهاد مقدس بزرگترین خدمات را به ایران اسلامی ارائه داده است و زمینه های رشد و پیشرفت جامعه را فراهم نموده است.  

 

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر نظام سلطه دست پاچه و هراسان است به این دلیل است که به درستی آگاه است از قدرت سپاه و نیروی های نظامی ایران و در تلاش است تا به شکل های مختلف از جایگاه و اقتدار جهانی ایران فرو بکاهند و این هم از سر اجز و ناتوانی غرب است .  

 

تمری ،تصریح کرد: نزاع امروز نزاع بر سر قدرت است و هر کس قدرتمند باشد می تواند تعیین کننده مناسبات باشد و  جهان امروز  به خوبی از قدرت ایران اسلام آگاه است و در هراس است ، لذا درصدد هستند تا پایه ها و مولفه های قدرت ایران را متزلزل کنند که چنین امری ناممکن است.  

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان سرپل ذهاب، اظهار کرد: سپاه همواره در کنار مردم و پاسداران و حافظ انقلاب است، گفت: دشمنان با اینگونه اقدامات سیاسی نمی‌توانند رابطه میان سپاه و مردم را خراب کنند.

 

وی گفت: سپاه همواره از بدو تاسیس خط مقدم دفاع از ملت ایران و امت مستضعف جهان بوده و خواهد بود. سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سازندگی و آبادانی و پیشرفت کشور در همه زمینه های قدرت سخت و نرم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نقش آفرینی ویژه نموده است. هرجا مسئولین کشور اقدام انقلابی و شجاعانه کردند نتیجه گرفتیم.

 

 

 

کد خبر 1249017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha