وزیران خارجه و کشور انگیزه فرد مهاجم به سفارت آذربایجان را بررسی کردند

حسین امیرعبداللهیان و احمد وحیدی وزرای خارجه و کشور با توجه به حادثه پیش آمده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران اهداف و انگیزه مهاجم مسلح را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین امیرعبداللهیان و احمد وحیدی وزرای خارجه و کشور با توجه به حادثه پیش آمده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران اهداف و انگیزه مهاجم مسلح را مورد بررسی قرار دادند.

 

بر اساس شواهد و مشاهدات اولیه، ضارب با انگیزه کاملا شخصی اقدام به تیراندازی کرده است.

 

تدابیر امنیتی لازم برای ادامه فعالیت طبیعی سفارت و دیپلمات های جمهوری آذربایجان در تهران اتخاذ گردیده و اقدامات قضایی و امنیتی برای روشن شدن انگیزه شخصی ضارب در جریان است.

 

بنابراین گزارش، صبح امروز فردی با سلاح در حالیکه یکی از کارکنان در حال ورود به سفارت آذربایجان بوده و به سفارت وارد شد و اقدام به تیراندازی کرد که بنا به گفته رییس پلیس پایتخت با سرعت عمل پلیس فرد مهاجم بلافاصله دستگیر و تحقیقات از وی ادامه دارد. در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده است: فروردین ماه امسال همسرم به سفارت آذربایجان در تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است. وی انگیزه خود از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان را اینگونه بیان می‌کند که در مراجعات مکرر به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست. امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت مراجعه کنم.

کد خبر 1249079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha