توهین به مقدسات، تناقض گویی غرب در ادعای احترام به ادیان را ثابت می کند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: در هیج جای دنیا توهین به مقدسات قابل پذیرش نیست و نخواهد بود و کشورهای مسلمان نیز باید در مقابل این گونه اقدامات توهین آمیز، واکنش نشان دهند.

حجت الاسلام کاظم حریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: توهین به مقدسات و آتش زدن قرآن کریم و همه این تحرکات هدفمند، تناقض گویی غربی ها را در بیان ادعای احترام به ادیان ثابت می کند و نتیجه ای جز ترویج خشونت و دین گریزی در دنیا نخواهد داشت.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: متاسفانه برخی کشورهای غربی به بهانه آزادی بیان، میدان را برای افراط گرایان در توهین به مقدسات مسلمانان باز گذاشته اند و ایجاد خشونت و نفرت در بین مردم و چند دستگی را با دادن مجوز به انجام اینگونه اعمال ترویج می کنند تا نقشه های شوم دشمنان در تضعیف کشورهای اسلامی را دنبال کنند.

 

 حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: هر چند امروز مسلمانان در همه دنیا بیدار هستند و این تحرکات ناجوانمردانه و افراطی و توهین به مقدسات را محکوم می کنند.

 

وی بیان کرد: نکته مورد توجه این اقدام شنیع که مسبوق به سابقه نیز بوده این است که در سکوت و بی تفاوتی دولت و پلیس آن کشورها رخ داده است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط افراطیون استکهلم با هدف نفرت پراکنی و جریحه دار کردن  احساسات مسلمانان، بی تردید به خشم و نفرت بین ادیان و مردم دامن خواهد زد و به شدت محکوم است.

 

 

کد خبر 1249138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha