تکاپوی اعضای کانون فرهنگی هنری  امام علی(ع) نکا برای گرامیداشت دهه فجر

افشارزاده از میزبانی کانون امام علی(ع) نکا برای برگزاری برنامه های دهه فجر خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه محوری در دهه فجر امسال در این کانون برگزار می شود.

مجتبی افشارزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: دهه فجر، دهه بیان دستاوردهای انقلاب و نمایش حضور مردم و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است که باید با قوت هر چه بیشتر امسال برگزار شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: براساس اعلام ، جشن های دهه فجر در حوزه مساجد امسال نیز به صورت مردمی و با مشارکت حداکثری آنها برگزار می شود و کانون امام علی نکا هم با قوت در این بخش وارد شده است.

 

وی یادآور شد: تلاش داریم تا برنامه های دهه فجر با محوریت کانون و مسجد برگزار شود و حضور جوانان و نسل جدید را بیشتر از قبل در برنامه ها داشته باشیم تا نسل جدید، حضوری فعال تر در سطح مساجد داشته و جلوه بیشتری به برنامه های مختلف مساجد داده شود.

 

افشارزاده از میزبانی کانون امام علی(ع) نکا برای برگزاری برنامه های دهه فجر خبر داد و گفت: بیش از 10 عنوان برنامه محوری در دهه فجر امسال در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: مسابقه کتابخوانی، اجرای سرودهای انقلابی، تجلیل از فعالان مسجدی و فرهنگی، نشست های بصیرتی، توزیع سبد کالا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، جشن انقلاب و حضور در راهپیمایی 22بهمن از برنامه های مهم ما در این ایام است که با محوریت مردم برگزار می شود.

کد خبر 1249158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha