اهانت به قرآن نشان‌دهنده عجز، ناتوانی دشمنان اسلام است

حجت الاسلام سلیمانی،گفت: دشمنان اسلام بار دیگراهانت به قرآن را در دستور کار خود قرار دادند که این عمل نشان دهنده عجز،ناتوانی و درماندگی آنها است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی ،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به محکومیت اهانت به قرآن،گفت:اهانت کنندگان به قرآن کریم، تنها هدف شان، ایجاد ناامنی در دنیا است، آن ها اصلا به دنبال گفت وگو و بحث نیستند، چراکه می دانند، علمای اسلام، پیشتاز هرگونه گفت و گو و بحث علمی اند.

 

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه،افزود: تکرار هتک حرمت به کتاب آسمانی مصداق بارزی از نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی بیان و عقیده ندارد لذا دشمنان اسلام و دین هرچند وقت یکبار یک حرکت زشتی چون حمله به مرزهای مسلمانان اعم از قرآن و مرجعیت شیعه انجام می دهند تا ببینند واکنش مسلمانان چیست.

 

وی خاطر نشان کرد: تمامی مسلمانان باید در برابر اهانت به قرآن کریم قاطعانه و سریع واکنش نشان دهند چرا که حیثیت و آبروی ما از قرآن است و این حرکات دشمنان سازماندهی شده و نخ یک تسبیح است.

 

حجت الاسلام سلیمانی ،تصریح کرد: حملات مهندسی شده غرب به اسلام در ادامه اسلام هراسی جهت مقابله با موج معنویت خواهی و گرایش مردم به حقیقت معرفت الهی است و  اینگونه جسارت ها به مقدسات و خصوصا هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان درپوش گذاشتن بر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی است.

 

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن، اظهار کرد: اگر به زعم شما جسارت به قرآن آزادی بیان محسوب می شود، چرا «روژه گارودی» نویسنده مشهور فرانسوی به خاطر اظهار نظر در خصوص صحت و سقم «افسانه دروغین هولوکاست» مورد محاکمه قرار می گیرد.

 

وی در پایان گفت:این حرکت نفرت‌انگیز که به بهانه آزادی بیان از سوی قدرت‌های استکباری صورت گرفته؛ موجب خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان و امت مومن و خداجوی  ایران اسلامی شده است.

کد خبر 1249356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha