تعهد مهم ترین شاخصه برای کارگزاران نظام اسلامی است

جمالی نژاد گفت: داشتن تعهد برای هر کارمند و کارگزار نظام جمهوری اسلامی یک ضرورت است که این ویژگی متأثر از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است که کارمند همه را بر کار خود شاهد و ناظر می داند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مظفر جمالی نژاد در جلسه ستاد اعضای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دیوان محاسبات استان لرستان با محکوم کردن پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما با این  گونه ادعاهای واهی و بی اساس عادت کرده ایم و این گونه اتهامات بی پایه  برایمان مهم نیست.

 

مدیرکل دیوان محاسبات استان لرستان با بیان اینکه بایستی در ایران اسلامی تکالیف خود را بهتر بدانیم و آمادگی بیشتری در این زمینه داشته باشیم، افزود: ما در دیوان محاسبات در زمینه امر به معروف و نهی از منکر دو وظیفه عام و خاص را برعهده داریم.

 

وی بیان کرد: دیوان به عنوان یک سازمان نطارتی وظیفه نظارت براساس چارچوب های امر به معروف و نهی از منکر درخصوص مسائل مالی و اداری را دارد.

 

جمالی نژاد ادامه داد:  همکاران  دیوان محاسبات لرستان در دو بخش اداری و فنی نسبت به برنامه های فرهنگی و اجتماعی و دینی ، اهتمام لازم را دارند و  نیروهای فنی و حسابرسی استان در بیرون از سازمان و با استقرار در دستگاههای اجرایی به امر نظارت  و حسابرسی مشغولند  که در این خصوص، پیشبرد اهداف و برنامه های ستاد امر به معروف  در کنار وظایف و  مسائل کاری مورد تاکید است .

 

وی با اشاره به مسائل فرهنگی به عنوان یکی از فعالیت های دیوان محاسبات، گفت: مسائل مربوط به نماز،  عفاف و حجاب،  توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سایر مسائلی که برای کشور از اهمیت برخوردار است، در دیوان به دنبال اجرای به نحو احسن آنها هستیم.

 

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: در بعضی جاها که سازمان ها محدودیت هایی دارند یا  رعایت قوانین و مقررات جهت اجرای  کارهای فرهنگی با دستگاههای اجرایی همراهی و تعامل لازم را داریم تا در  اجرای این برنامه ها تسریع و تسهیل گردد.

 

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان تخصص و تعهد را لازمه فعالیت در هر زمینه ای دانست و افزود علاوه بر داشتن  تخصص و  دانش و آگاهی ،  داشتن تعهد برای هر کارمند و کارگزار نظام جمهوری اسلامی  یک ضرورت است که این ویژگی  متأثر از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر  است که  کارمند  همه را بر کار خود شاهد و ناظر  می داند .

کد خبر 1249390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha