کانون‌های  مساجد ظرفیت تولید محصولات فرهنگی را دارند

امامی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با گستردگی‌ای که در سطح کشور دارند می‌توانند در حوزه‌های مختلف به ویژه تبلیغ و ترویج خدمات و محصولات فرهنگی ورود کنند.

«سیدمجید امامی» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تولید و عرضه محصولات فرهنگی باید مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد، اظهار کرد: اقدامات اثرگذاری در این زمینه انجام شده است که ما باید با همکاری دستگاه های مختلف از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای توسعه این فعالیت ها تلاش می کنیم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با گستردگی‌ای که در سطح کشور دارند می توانند در حوزه های مختلف به ویژه تبلیغ و ترویج خدمات و محصولات فرهنگی ورود کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه ملی «صنایع فرهنگی شهر خانواده»، گفت: این نمایشگاه برای عرضه و تبلیغ محصولات، خدمات و کالاهای فرهنگی با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی در ۲۰ قالب مختلف فعالیت کرد و بسیاری از مجموعه ها و موسسات خصوصی در این زمینه با ما همکاری داشتند.

 

امامی در پایان خاطرنشان کرد: ما باور داریم که فعالیت مجموعه های فرهنگی و موسسات خصوصی در حوزه خدمات، محصولات و کالاهای فرهنگی باید در قالب شبکه  و به شکل زنجیره در کشور ارائه شوند و قطعا کانون های فرهنگی هنری مساجد و سایر نهادها و مجموعه های مسجدی می توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.

 

کد خبر 1249405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha