جشنواره ملی «سرود رضوی» به میزبانی گلستان برگزار می‌شود

نظری از برگزاری جشنواره ملی «سرود رضوی» به میزبانی استان گلستان خبر داد.

سیدرضا نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: مدیریت و برگزاری جشنواره‌های رضوی برعهده فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد اما برای نخستین بار برگزاری یکی از رشته‌های جشنواره ملی رضوی به آموزش و پرورش واگذار شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: جشنواره ملی سرود رضوی برای نخستین بار در استان گلستان برگزار می‌شود و گروه‌های سرود منتخب سراسر کشور در شهر گرگان گرد هم می‌آیند و فضایی معنوی در ایام برگزاری این جشنواره در استان ایجاد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پوستر جشنواره ملی رضوی در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد، افزود: پس از رایزنی با بنیاد ملی رضوی دوره آموزشی سرود برای ۲۰۰ نفر از مربیان سراسر کشور در استان گلستان در حال برگزاری است.

 

نظری ادامه داد: پس از داوری اولیه آثار ارسالی از هر استان یک کار شاخص برای رقابت در مرحله نهایی انتخاب می‌شود و اختتامیه جشنواره نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه گلستان استعدادهای خوب و گروه‌های توانمندی در زمینه سرود دارد، اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر اختتامیه جشنواره " نوای عاشقی" نیز در شهرستان علی آبادکتول برگزار می‌شود.

 

 

 

 

کد خبر 1249433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha