پیروزی انقلاب اسلامی، دوقطبی جهان را برهم زد/ حضور مردم در صحنه‌ عامل حفظ و استمرار انقلاب اسلامی است

سردار دادگر با تاکید براینکه پیروزی انقلاب اسلامی، معادلات سیاسی دنیا را برهم زد، این انقلاب را نقطه عطفی در عرصه سیاست بین‌الملل عنوان کرد که دوقطبی جهان را بر هم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سعید دادگر عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز همه معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، همه ظرفیت‌های خود را به میدان آورده‌اند، اظهارکرد: دشمن آرایش کاملاً جنگی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران گرفته و همه ابزارها و ظرفیت‌های خود را وارد صحنه کرده است.

 

فرمانده فراجا گلستان گفت: در ۴۴ سال اخیر دشمنان اسلام و ایران همه تلاش خود را به‌کار بستند تا انقلاب اسلامیِ ملت ایران را به زانو درآورند. در همان روزهای نخست انقلاب، شاهد کودتاها و ترورهای کور، جنگ‌های شهری و ... بودیم اما انقلاب اسلامی از آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود دست نکشید.

 

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در عرصه سیاست بین الملل توصیف کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران توانست جهان دوقطبی آن زمان را دچار دگرگونی کند و قدرتی نوظهور را به رخ جهان بکشد. قدرتی که خواهان عزت، استقلال و آزادی بوده است.

 

دادگر ادامه داد: همراهی مردم در طول این ۴۴ سال سبب شد تا انقلاب اسلامی باصلابت به مسیر درخشان خود ادامه دهد. به بیانی دیگر مردمی که‌ همواره در صحنه هستند، سربازان راستین نظام اسلامی به شمار می‌روند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر فقط بخشی از این فتنه‌ها و توطئه‌ها علیه هر انقلاب و ملت دیگری بود مطمئناً آن انقلاب خیلی زود نابود می‌شد. اما به برکت ولایت و مردم بابصیرت ایران این توطئه‌ها و فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

 

کد خبر 1249439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha