برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ۱۶ رشته هنری/ به جنبه معرفت‌افزایی آثار تولیدی توجه شود

سعیدی‌زاده گفت: امسال جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را در ۱۶ رشته از جمله شعر، داستان، تئاتر، پویانمایی، رسانه و فضای مجازی، سرودها، آوازها و نواها و ... تقدیم و پیشکش حضرت ثامن‌الحجج (ع) می‌کنیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مرتضی سعیدی‌زاده شامگاه امروز در اولین دوره توانمندسازی مربیان سرود دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گرگان با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ۱۶ رشته مختلف اظهارکرد: مخاطب این جشنواره همه مردم با هر تفکر سیاسی، گرایش و مذهبی هستند و معتقدیم کلام اهل بیت (ع) نیز باید با جنسی از هنر و زیبایی انتقال پیدا کند.

 

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: امسال جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را در ۱۶ رشته تقدیم و پیشکش حضرت ثامن‌الحجج (ع) می‌کنیم. از جمله این رشته‌ها شعر، داستان، تئاتر، پویانمایی، رسانه و فضای مجازی، سرودها، آوازها و نواها و ... است.

 

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزاری جشنواره‌ها در استان‌ها است، گفت: امسال دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی با مشارکت آموزش و پرورش و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

 

سعیدی‌زاده خطاب به رئیس جشنواره ملی سرود رضوی تاکید کرد: در بررسی آثار علاوه بر تکنیک شعر به جنبه معرفت‌افزایی آن هم توجه ویژه داشته باشید.

 

 

کد خبر 1249459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha