افتتاح ۶۰ پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از افتتاح ۶۰ پروژه محرومیت‌زدایی و آبرسانی در دهه فجر خبر داد و گفت: سپاه خراسان جنوبی ۳۰ عنوان برنامه شاخص دهه فجر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، یاسر صادق امروز سه‌شنبه (۱۱ بهمن) در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۳۰ عنوان برنامه‌ در قالب ۳۰۰ ریزبرنامه در سه محور جهاد تببین و روایت، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد نشاط و امیدآفرینی در دهه مبارک فجر توسط سپاه و بسیج استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به توزیع بسته‌های نقاشی کودکانه به مناسبت دهه فجر، ادامه داد: بسته‌های فرهنگی، بصیرتی و تبلیغی بین بسیج محلات و دانش‌آموزی توزیع شده است.

 

وی از توزیع ۱۰ هزار پرچم جمهوری اسلامی برای اجرای پویش تکریم پرچم در سطح استان خبر داد و افزود: مراسم ۱۲ بهمن و سالروز ورود تاریخی امام به میهن اسلامی فردا ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی(ره) مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

صادق  در ادامه بیان کرد: پویش مردمی «سرافراز ایران» با موضوع روایت تصویری از برنامه‌های محله محور در دهه فجر است.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس ۱۳ بسیج همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد، گفت: عطرافشانی مزار شهدا و سومین یادواره‌های شهدا به صورت خانگی در تمام شهرستان‌ها انجام می شود.

 

وی به برنامه‌های جهاد خدمت نمایشگاه به توان مردم در تمام شهرستان‌ها برپا می‌شود، افزود: ۶۰ پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی و آبرسانی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در ۲۳ بهمن ماه با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور در شهرستان طبس افتتاح می‌شود‌.

 

صادق از افتتاح ۱۰۵ گارگاه اشتغال‌زایی به مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: نهضت خدمت مومنانه با همکاری و اعزام ۱۰۰ گروه‌‌جهادی در ایام الله دهه فجر انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به آزادسازی ۴۴ زندانی معسر در دهه فجر با همکاری بسیج حقوق‌دانان و ستاد دیه استان، عنوان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، برنامه پدر و دختری، برگزاری نشست‌های مجازی با عنوان طرح ثامن، کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌های مختلف، انتشار #ایران ما در فضای مجازی، محافل قرآنی با کلیدواژه قرآن کتاب انقلاب، اختتامیه اولین جشنواره علمی شهید چمران ویژه اساتید، برگزاری کرسی تلاوت با حضور قاریان برجسته و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج و مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

 

وی به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با حضور دانش‌آموزان در سطح اقشار بسیج اصناف در دهه فجر اشاره کرد و گفت: اعتکاف‌های دانش‌آموزی با همکاری بسیج در شهرستان‌ها برگزار می‌شود‌.

 

 

 

کد خبر 1249478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha