برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی یک فرصت طلایی برای گلستان است

نظری گفت: برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی فرصت طلایی است که میزبانی آن به استان گلستان داده شده است و عطر و بوی امام رضا (ع) از این استان به مشام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدرضا نظری شامگاه (دوشنبه ۱۰ بهمن) در اولین دوره ملی توانمندسازی مربیان سرود دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گرگان اظهارکرد: بسیار خرسندیم که فرصت طلایی برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی به استان گلستان داده شده است و این استان عطر و بوی امام رضا (ع) از آن به مشام می‌رسد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: جشنواره‌های رضوی عموماً بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما امسال برای نخستین بار میزبانی جشنواره ملی سرود رضوی به آموزش و پرورش استان گلستان واگذار شده است.

 

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان مستقر است و اختتامیه جشنواره نیز در اردیبهشت ماه سال آینده ایجاد می‌شود.

 

نظری بیان کرد: همزمان دوره آموزشی نیز به مدت دو روز برای مربیان سرود سراسر کشور در حال برگزاری است. همه تلاش ما این است تا تعلیم و تربیت به معنای واقعی در جامعه شکل بگیرد.

 

به گفته وی این جشنواره در بخش دانش آموزی در دو  مقطع متوسطه اول و دوم برگزار‌ می شود و آثار پس از ارسال به دبیرخانه و داوری ابتدایی و نهایی در اردیبهشت ماه اجرا خواهند داشت.

 

کد خبر 1249499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha