خودباوری فرهنگی؛ درخشان ترین دستاورد انقلاب اسلامی

حجت الاسلام مقدمی خودباوری فرهنگی را درخشان ترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و گفت: به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی، فرهنگ خودباوری جایگزین فرهنگ خودباختگی پهلوی شده است.

حجت الاسلام مقدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر ایامی بود که باطل به تمام معنا نابود شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه های بسیاری از سوی دشمنان برای سرنگونی نظام بودیم که نمونه آن آغاز جنگ تحمیلی عراق برعلیه نظام نوپای انقلاب بود.

 

امام جمعه ایجرود با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران پستی و بلندی های بسیاری را پشت سر گذاشته است، گفت: در تمام این توطئه ها و تحریم هایی که به واسطه فشار استکبار جهانی برعلیه جمهوری اسلامی وجود داشته ملت ایران همواره پیرو ولایت فقیه بوده و هستند.

 

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشارهکرد و گفت: پیشرفت های کلان بالاخص در بخش روستاها و نعمت آزادی در مقابل نظام خفقان پهلوی از برکات انقلاب اسلامی است که باید برای جوانان بازگو شود.

 

امام جمعه ایجرود با یادآوری اینکه دشمنان در شرایط امروز به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: باید با جهاد تبیین در برنامه های دهه فجر نقشه های دشمن را خنثی نمائیم.

 

حجت الاسلام مقدمی، خودباوری فرهنگی را یکی از درخشان ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: شعار«ما می توانیم» ثمره میوه شیرین خودباوری فرهنگی در بین آحاد مردم است که به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی، فرهنگ خودباوری جایگزین فرهنگ خودباختگی پهلوی شده است.

 

وی در ادامه به خدمات سپاه در عرصه های مخلف نظام از زمان پیروزی انقلاب تا عصر حاضر اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران سینه خود را در برابر دشمنان سپر نموده تا اجازه ندهند خودباوری و خودکفایی که از ثمرات انقلاب اسلامی است خنثی و فراموش شود.

کد خبر 1249518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha