برگزاری جشنواره بین‌المللی «ربیع شهادت» همزمان با میلاد امام حسین(ع)

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «ربیع شهادت» همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شخصیت‌های بین المللی در کربلای معلی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، دبیرخانه آستان مقدس امام حسین(ع) برای برپایی شانزدهمین جشنواره  بین المللی ربیع شهادت که قرار است در ماه شعبان همزمان با میلاد امام حسین(ع) آغاز شود، آماده می شود.

 

دکتر علاء ضیاءالدین، معاون دبیرکل آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: دبیرخانه آستان مقدس امام حسین(ع) آمادگی خود را برای برپایی شانزدهمین جشنواره بین المللی ربیع شهادت که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت دو سال متوقف شد، ادامه دارد. این جشنواره از نظر میهمان و پژوهش‌های شرکت کنندگان متمایز خواهد بود.

 

وی افزود: کمیته‌های تخصصی از پنج ماه پیش تاکنون کار خود را آغاز کردند. همه غافلگیر خواهد شد، زیرا این جشنواره شاهد حضور شخصیت‌های ممتاز و بین المللی خواهد بود. مدیریت آستان مقدس امام حسین(ع) در حاشیه این جشنواره تعدادی از پروژه های مهم را افتتاح خواهد کرد.

 

ضیاءالدین ادامه داد: این جشنواره باهدف گسترش فرهنگ اسلامی، سیره اهل بیت(ع)، تقویت پیوند با طوایف در جامعه بین المللی برگزار می شود، به خصوص که آستان مقدس امام حسین(ع) براساس دستورات مرجعیت عالی برای گسترش روح همزیستی مسالمت آمیز و دوری از طایفه گری  فعالیت می کند.

 

آستان مقدس امام حسین(ع) فعالیت‌های فرهنگی و جشنواره ها متفاوتی را به مناسبت های مختلف برگزار می کند.

کد خبر 1249522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha