آمادگی امنیتی و خدماتی کربلای معلی برای برپایی مراسم نیمه شعبان

مسئولان استان کربلای معلی نشست امنیتی و خدماتی را برای استقبال از نیمه شعبان سالروز میلاد امام مهدی(عج) برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اخبار کربلاء، استان کربلای معلی در طول این روزها برای استقبال از مراسم نیمه شعبان سالروز میلاد امام مهدی(عج) آماده می شود.

 

مدیریت امور هنگ‌های اضطراری کربلای معلی ، با همکاری دستگاه‌های امنیتی عملیات امنیتی گسترده ای را در مرز اداری این استان برای آمادگی در برپایی اعیاد شعبانیه اجرا کردند.

 

سرهنگ احسان الاسدی، مدیر روابط و رسانه در فرماندهی پلیس کربلا گفت: عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق، دستور اجرای تعدادی عملیات پیشگیرانه را به منظور ارتقای امنیت جامعه در این استان و آمادگی برای استقبال مراسم نیمه شعبان صادر کرد.

 

الاسدی افزود: عملیات پیشگیرانه شامل عملیات ضربتی و بازرسی تمامی مناطق استان کربلا و محورهای شمالی و غربی منتهی به این استان خواهد بود.

 

وی افزود: این عملیات همچنین شامل مناطق صحرایی ، کشاورزی، بافت‌های متروکه و کارخانه‌های مستقر دراین منطقه است.

 

الاسدی تاکید کرد: اقدامات امنیتی اجرا شده با دستگیری و کنترل تعدادی از افراد تحت تعقیب بر اساس مواد قانونی مختلف ، نتایج روشنی را به همراه داشته است.

 

در همین حال، مدیری شهرداری کربلای معلی از مقدمات اولیه برای برپایی مراسم نیمه شعبان امسال انجام شده است.

 

محمد حسین موسوی، مدیر رسانه شهرداری کربلای معلی اعلام کرد: مهندس حسن الشریفی، شهرداری این استان نشستی را با معاونان، مسئولان شعب مدیریتی برای بررسی و اطلاع از نیارهای اجرای طرح خدماتی شهرداری کربلا در طول مراسم نیمه شعبان و میزان آمادگی بخش های هشتگانه شهرداری برای این مناسبت برگزار کرد.

کد خبر 1255265

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha