نشست هم اندیشی کمیته مساجد دهه فجر جنوب کرمان برگزار شد

نشست هم اندیشی کمیته مساجد دهه فجر جنوب کرمان با حضور اعضای این کمیته در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۰ بهمن ماه) نشست هم اندیشی کمیته مساجد دهه فجر جنوب کرمان با حضور اعضای این کمیته در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد. مجید خوبی زاده در این نشست، با اشاره به این که برنامه های دهه فجر حول محور مساجد برگزار می شوند، گفت: بخشی از این برنامه ها توسط کمیته ستاد دهه فجر شهرستان ها و بخشی نیز از سوی کانون های مساجد جنوب کرمان اجرا می شوند.
 
 
دبیر کمیته مساجد دهه فجر جنوب کرمان افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر، خوشبختانه کمیته ستاد دهه فجر در هفت شهرستان راه اندازی شده و آماده برپایی جشن های انقلاب است.
 
 
وی بیان کرد: برنامه های دهه فجر کانون های مساجد جنوب کرمان نیز مطابق با دستورالعمل ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور حول محور مسجد اجرا می شوند.
 
 
خوبی زاده دهه فجر را بهترین فرصت برای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم می توان هر مسجد را به یک پایگاه تبیین تبدیل کرد.
 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: به همین منظور کانون های مساجد جنوب کرمان با دعوت از مبارزین انقلابی، ویژه برنامه روایت گری انقلاب با رویکرد تبیین جنایات رژیم پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را اجرا خواهند کرد.
 
 
وی اظهار کرد: همچنین می توان با استفاده از ابزار هنر و ظرفیت هنرمندان متعهد مسجدی به تبیین حقایق انقلاب اسلامی پرداخت بنابراین قصد داریم از طریق فراخوان، گروه تئاتر بچه های انقلاب را تشکیل دهیم.
 
 
خوبی زاده اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ما برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر و ایجاد شور و نشاط، استفاده از ظرفیت یکی از گروه های سرود استانی است.
 
 
دبیر کمیته مساجد دهه فجر جنوب کرمان عنوان کرد: اجراهای گروه های سرود و نمایش به صورت خیابانی خواهد بود.
 
 
وی یادآور شد: هر ساله در آستانه ورود به دهه فجر به همت بچه مسجدی های کانون های فرهنگی هنری، مساجد و محلات آذین بندی می شوند.
 
 
خوبی زاده گفت: امسال برای حمایت از کانون های مساجد برای آذین بندی مساجد با یک مرکز خرید و فروش محصولات فرهنگی هماهنگی شده تا کانون ها اقلام مرتبط با دهه فجر را با تخفیف تهیه کنند.
 
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر مساجد جنوب کرمان، طنین گلبانگ الله اکبر از مساجد است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: این برنامه همزمان با شب ۲۱ بهمن ماه با حضور پرشور مردم و اعضای کانون های فرهنگی و هنری در مساجد اجرا می شود.
 
 
خوبی زاده در خاتمه اجرای جشنواره فرزند روح الله را از سایر ویژه برنامه های کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد و گفت: این جشنواره در ایام الله دهه فجر به صورت ملی و در قالب شعر و دلنوشته اجرا می شود.
کد خبر 1249566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha