۱۷ برنامه شاخص فرهنگی و قرآنی برای ایام الله دهه فجر تدوین شده است

حجت الاسلام محسنی گفت: ۱۷ ویژه برنامه شاخص فرهنگی و قرآنی برای ایام الله دهه فجر تدوین شده است که در سطح استان اردبیل اجرایی می شود.

حجت الاسلام سید محسن محسنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 17 ویژه برنامه شاخص فرهنگی و قرآنی برای ایام الله دهه فجر تدوین شده است که در سطح استان اردبیل اجرایی می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: «جهاد تبیین» محوری ترین برنامه برای روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب خواهد بود.

 

وی با بیان این مطلب که فعالان فرهنگی و قرآنی نقش ویژه و پررنگی در برگزاری جشن های انقلاب دارند، اعلام داشت: حضور آحاد مردم به ویژه جامعه قرآنی در جشن های انقلاب موجب افزایش شور و نشاط در این برنامه های معنوی خواهد شد و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم خواهد کرد.

 

حجت الاسلام محسنی با اشاره به اینکه با برنامه های ایام الله دهه فجر با مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی برگزار خواهد شد، بیان کرد: غبار رویی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر قرآنی، برپایی نمایشگاه های قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم، راه اندازی کاروان قرآنی انقلاب، اجرای برنامه های قرآنی مشترک با برادران اهل سنت، اعزام کاروان جهادی محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و روستایی، نصب پرچم «ایران قوی» توسط موسسات قرآنی در مناطق مختلف استان و دیدار با خانواده های قرآنی از جمله برنامه ها است.

 

این مقام مسئول افزود: مشارکت در برنامه تلویزیونی «مصباح» با هدف پخش دستاوردهای نهادهای قرآنی و رویدادهای مهم قرآنی از شبکه سبلان، برگزاری مسابقه حفظ سوره مبارک فجر، برنامه های قرآنی ویژه دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری پویش ختم قرآن به نیت هدیه به ارواح شهدا و امام راحل، مراسم تجلیل و تکریم از فعالان و خادمان قرآنی و ایجاد غرفه ویژه کودک و نوجوان «قرآن بخوانید، هدیه بگیرد» در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه از دیگر برنامه های فرهنگی و قرآنی در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: دشمنان برنامه ریزی های خاص تبلیغاتی برای جشن های انقلاب انجام داده اند تا زمینه ایجاد فتنه های جدید را فراهم کنند که با حضور حداکثر در جشن های انقلاب این توطئه ها خنثی خواهد شد.

 

کد خبر 1249574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha