احیای امر اهل بیت(ع)ماموریت بنیاد امام رضا(ع)/ گلستان تا ۴ سال میزبان جشنواره ملی سرود رضوی شد

سعیدی زاده گفت: ماموریت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، احیای امر اهل بیت (ع) در زیست بوم فرهنگ و هنر ایران اسلامی و حوزه بین الملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مرتضی سعیدی‌زاده امروز (دوشنبه 10 بهمن) در نشست خبری دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی گفت: ماموریت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، احیای امر اهل بیت (ع) در زیست بوم فرهنگ و هنر ایران اسلامی و حوزه بین الملل است.

 

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) افزود: سعی داریم در این بنیاد محاسن کلام اهل بیت(ع) را در معرفی مخاطب و جامعه و عموم مردم قرار دهیم و زیبایی های این کلام از سرا پرده هنر، رسانه به سمع و دل و جان مخاطب بنشانیم.

 

وی ادامه داد: نگاه ما یک نگاه کاملا ظریف برای رساندن پیام گوهربار ائمه و به ویژه امام رضا (ع) به فضای کشور و جامعه است.

 

سعیدی زاده اظهارداشت: جشنواره امسال بیستمین دوره خود را سپری می کند و در مدت 19 سال گذشته بیش از هشت میلیون و 500 هزار اثر برگزیده به جشنواره ارسال شده است.

 

وی گفت: جشنواره امام رضا (ع) عمومی ترین جشنواره فرهنگی هنری کشور است که از همه ظرفیت ها بهره گیری کرد و میدان را برای این ابراز ارادت باز کرده است.

 

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) با اشاره به رویدادهای جانبی جشنواره دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، افزود: یک دوره آموزشی 2 روزه به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است تا تولیدات خوبی را برای جشنواره داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: جشنواره امام رضا(ع) امسال با 16 عنوان جشنواره به میدان آمده و از 13 آذرماه نشست های خبری این جشنواره ها آغاز شده است.

 

سعیدی زاده گفت: اختتامیه این جشنواره ها تا اردیبهشت سال آینده برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل می شود.

 

وی با بیان اینکه جشنواره ها در سالیان گذشته در استان های مختلف می چرخید، افزود: امسال تلاش کردیم که این جشنواره ها چهار سال در استان ها پایدار بماند.

 

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: جشنواره ملی سرود رضوی نیز تا چهار سال آینده به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1249621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha