بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در کرمانشاه برگزار می شود

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در کرمانشاه رأس ساعت ۹:۳۰صبح با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم و مسئولان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، در این اطلاعیه ضمن تبریک اعیاد معظم رجبیه آمده است: در طلیعه ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایتمدار و انقلابی استان کرمانشاه  با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان دوباره می بندند.  
 

براساس این گزارش، مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در کرمانشاه رأس ساعت ۹:۳۰صبح با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم و مسئولان استان بمنظور ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم در حسینیه شهدا واقع در مزار شهدای کرمانشاهبا سخنرانی استاندار محترم کرمانشاه  برگزار خواهد شد. 
   

شایان ذکراست، که همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی مراسم  رژه موتور سواران و دوچرخه سوران نیز رأس ساعت ۹:۳۳ صبح از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی تا مزار شهدای کرمانشاه برگزار و زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان به صدا در خواهد آمد. 
 

 

کد خبر 1249634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha