سپاه مجری منویات ولایت فقیه و سیاست‌های دفاعی است

بابلی،گفت: سپاه مجری منویات ولایت فقیه و سیاست‌های دفاعی، امنیتی، اجتماعی و سیاسی در عرصه‌های مختلف بوده و طبیعتا مغضوب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

صدراله بابلیدر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن نام سپاه پاسداران،گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی نماد اراده انقلابی کشور، با دشمن شناسی و بصیرت در شناخت جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حافظ مال و جان و ناموس و مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها است.

 

فرماندار سرپل ذهاب،افزود:سپاه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت انقلاب و مقابله با ناآرامی‌ها به میدان آمد و جوانانی که به باورهای دینی معتقد بودند دور هم جمع شدند تا امنیت مردم را فراهم کنند و این هنر سپاه است که با همراهی مردم، ماموریت‌های پیش‌روی نظام را به جلو می‌برد، اما امروزه باید این ماموریت‌های سپاه را بازخوانی کنیم و جوانان بدانند پشتیبانی و اقتدار سپاه وابسته به مردم است که بسیج آن را شکل داده است. 

 

وی خاطر نشان کرد: از زمانی که کشورهای اروپایی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه و گاها کمک های عربستان در حال به وجود آوردن داعش بودند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سناریوی بسیار خوبی برای مقابله با تروریست‌ها در کشورهای مسلمان و همسایه داشت.

 

بابلی، تصریح کرد: در ایام اغتشاشات، سپاه پاسداران در میدان بودند، حفاظت و حراست کردند و در این میان، دشمنان نگران پیشرفت ایران اسلامی در عرصه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستند؛ سپاه با دغدغه و دلسوزی که دارد، در سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم بوده و نقش کلیدی ایفا کرده است.

 

فرماندار سرپل ذهاب، اظهار کرد:اکنون تمام آحاد مردم با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن نام سپاه پاسداران، پویش«ما یک سپاهی هستیم» را برای پشتیبانی از این تشکیلات مقدس راه اندازی کرده و اعلام کرده اند که به برکت مجاهدت پاسداران امنیت و آسایش در کشور حاکم است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به رسالتی که به دوش گرفته اند، هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهند کشید،گفت: امروز مردم تفکر بسیجی دارند و واهمه دشمنان از سپاه و تفکر آن است، چون سپاه پاسداران، سپاهی قدرتمند، عزتمند و حافظ و مدافع جمهوری اسلامی است و دشمنان بدانند با این الفاظ نمی توانند از عزت و اقتدار و افتخار و فداکاری و ایثارگری این عزیزان در سپاه کم کنند.

کد خبر 1249641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha