بهره‌برداری از ۸۱ طرح همزمان با دهه فجر در آستارا

رضایی‌پور از افتتاح و بهره‌برداری از ۸۱ طرح عمرانی و عام‌المنفعه در بندر آستارا با اعتباری بالغ بر بیش از ۸۲ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عنایت رضایی‌پور امروز(دوشنبه، ۱۰ بهمن) در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در محل فرمانداری برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهارکرد: انقلاب اسلامی منشاء خدمات بسیاری برای کشور بوده و در استان گیلان و بندر مرزی آستارا با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف انجام شده است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه پس از روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی را شاهد هستیم، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن عمق توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به رفع محرومیت‌ها و نیازهای عمرانی کشور است.

 

وی از افتتاح و بهره‌برداری از ۸۱ طرح عمرانی و عام‌المنفعه در بندر آستارا با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد و تصریح‌کرد: تعداد پروژه‌های افتتاحی و اعتبار هزینه شده در مقایسه با سال قبل، به ترتیب ۱۳/۵و ۳۷ درصد رشد داشته است.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۲۱۹ نفر اشتغال‌زایی می‌شود، گفت: برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۵۹ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

کد خبر 1249643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha