دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

بهرامی، دهه‌ فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست وگفت: در این ایام باید برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برگزار شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمد بهرامی در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه‌ فجر انقلاب اسلامی گفت: باید مردمی سازی را در اولویت برنامه‌های دهه مبارک فجر قرار دهیم، چون انقلاب اسلامی، انقلاب مردم است.

 

فرماندار سمنان پیشرفت‌های چشمگیر علمی، فرهنگی سیاسی، صنعتی، کشاورزی، نظامی و پزشکی در کنار پیشرفت‌های اخلاقی، را از  دستاوردهای این نظام عنوان کردو افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و براین اساس برنامه ها و مراسمات گرامیداشت دهه مبارک فجربا استفاده از حداکثر ظرفیت ها و امکانات و فرصت ها به طور شایسته و متنوع و با قوت و شکوه بیشتری در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

 

فرماندارسمنان با اشاره به شعار محوری دهه فجرسالجاری (ایران استوار، ۴۴ سال افتخار)اظهارداشت: ۱۸۱طرح افتتاحی و کلنگ‌زنی برای دهه فجر امسال در سمنان برنامه‌ریزی شده است.

 

 

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۶۵ طرح آماده افتتاح سمنان در دهه فجر امسال، ۱۵۸ طرح عمرانی با اعتبار ۴۴۳ میلیارد تومان و هفت طرح اقتصادی با اعتبار ۶۴۸ میلیارد تومان است.

 

بهرامی بیان کرد: ۱۵ طرح عمرانی با اعتبار ۸۷۹ میلیارد تومان و یک طرح اقتصادی با اعتبار ۲ میلیارد تومان دهه فجر امسال در شهرستان سمنان کلنگ‌زنی می‌شود.

 

فرماندار سمنان درخصوص اقدامات انجام گرفته درحوزه اشتغالزایی نیز ابراز کرد: در این راستا در قالب تبصره ۱۸ و ۱۶ وام های مناسبی به طرح های واجد الشرایط پرداخت شده است و از ۱۳۶ طرح مصوب بالغ بر  ۱۳۰ طرح وام های اشتغالزایی به اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۷ درصد تعهد اشتغال در شهرستان سمنان محقق شده است، بیان کرد: این میزان ۲هزار و ۳۷۱ شغل بوده که بیشتر از آن و ۲هزار و ۷۶۱تعهد شغلی محقق شده است.

 

 

 

کد خبر 1249645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha