آرامش امروز را مدیون شهدا  هستیم/افتتاح ۲۵۲ پروژه عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر  در رشت

امام پناهی با بیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد هستند که اعتماد بین حاکمیت و مردم را کم رنگ کنند اما نتوانستند گفت: آرامش امروز را مدیون شهدا و ازخود گذشتگی هایشان هستیم.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حمیدرضا امام پناهی امروز ( دوشنبه،۱۰ بهمن ) در شورای اداری شهرستان رشت اظهار کرد: استکبار جهانی همواره درصدد بود که از طرق مختلف انقلاب را شکست دهد اما نتوانست.



فرماندار رشت با بیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد هستند که اعتماد بین حاکمیت و مردم را کم رنگ کنند اما نتوانستند گفت: برای انقلاب هزینه ها دادیم و بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کردیم. آرامش امروز را مدیون شهدا و ازخود گذشتگی هایشان هستیم.‌



وی به ویژگی های بارز انقلاب و ماندگاری آن پرداخت و اعلام کرد: دینداری، مردمی شایسته و مومن و جامعیت رهبر کبیر انقلاب از ویژگی های بارز انقلاب است.

 


امام پناهی از افتتاح ۲۵۲ پروژه عمرانی و اشتغالزایی همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان رشت خبر داد و گفت: برای راه اندازی این پروژه ها یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

به گفته وی پروژه های توزیع شبکه برق و توسعه برق شهری و روستایی، پروژه های عمرانی شهری و روستایی، صنعت و طرح های اشتغالزا، ورزشی و کشاورزی از جمله پروژه های قابل افتتاح در شهرستان رشت است.

 


فرماندار رشت اظهار کرد: با راه اندازی این پروژه ها یک هزار و ۹۳ نفر جذب بازار کار خواهند شد.

کد خبر 1249651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha