برگزاری نخستین رزمایش رسانه‌ای مرگ بر اسرائیل در آبادان

نخستین مانور رسانه‌ای مرگ بر اسرائیل در جنوب غرب خوزستان با حضور گردان‌های واکنش سریع رسانه‌ای به همت کانون بسیج رسانه آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، رزمایش ۲ روزه رسانه‌ای با هدف تشکیل و تمرین گردان های عملیاتی واکنش سریع رسانه ای در موضوعات مختلف (۲۰ و ۲۱ بهمن) در آبادان برگزار می‌شود.

 

این رزمایش رسانه‌ای تحت عنوان مرگ بر اسرائیل، ویژه تولید و انتشار محصولات رسانه‌ای صهیونیسم ستیزی در کنار انتشار دست آوردهای انقلاب اسلامی با حضور فعالان هنری و رسانه های مجازی در قالب کارگاه‌هایی تخصصی بر خط، به تولید و انتشار محتوا رسانه‌ای در ایام الله دهه فجر  می پردازند.

 

در اطلاعیه کانون بسیج رسانه آبادان آمده است، فرآیند تولید یک محصول رسانه‌ای، از مرحله تولید پیام تا مرحله انتشار در فضای مجازی به اجرا در می آید.

 

علاوه بر این نیز، شرکت کنندگان در این رزمایش با مقوله های همچون مبانی سواد رسانه ای، ارزش ها و عناصر خبری برای درک بهتر محتوای رسانه ها  آشنا خواهند شد.

 

این مانور رسانه‌ای با همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان، قرارگاه رسانه‌ای بسیج، کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان برگزار می شود.

 

همچنین در این رزمایش شاهد تولید و انتشار برنامه های تلویزیونی، رسانه های مکتوب، وب سایت های خبری و حضور در فضای مجازی توسط گردان های واکنش سریع رسانه ای خواهیم بود.

 

گردان های واکنش سریع رسانه ای نیز شامل فعالان رسانه ای بسیجی هستند که در جنگ رسانه ای جاری در مقابل جبهه استکبار جهانی به دفع حملات خسمانه این شجره خبیسه می پردزاند.

 

کد خبر 1249688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha