جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای مردمی شدن برنامه های دهه فجر حرکت می کند

هدایت خواه بر مردمی شدن جشن ها و برنامه های دهه فجر به جای دولتی شدن تاکید کرد و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان نیز در این راستا فعالیت می کند.

ستار هدایت خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به اینکه شنبه هر هفته مجمع اندیشه ورزان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: موضوع این هفته نشست مجمع برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی بود.
 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر استان خواست که در دهه فجر امسال به جای آمار، ارائه خدمات به مردم صورت گیرد.


وی تصریح کرد: مردم از شنیدن آمار خسته شده اند و همچنین از بسیاری از عملکردها رضایت ندارند، ولی اگر خدماتی به آنها ارائه شود بهتر است.
 

هدایت خواه با اشاره به پویش «سفره مهربانی» که از طرف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود، یادآور شد: به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام ۱۰۰ بسته به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان به صورت مردمی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۴۴ دیگ نیز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز پخت غذا خواهیم داشت.
 

وی بر مردمی شدن جشن ها و برنامه های دهه فجر به جای دولتی شدن تاکید کرد و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان نیز در این راستا فعالیت می کند.
 

هدایت خواه خاطرنشان کرد: باید ضمن نشاط آفرینی در برنامه های انقلابی، از ظرفیت های هنری، نمایش و سرود برای انتقال پیام های انقلاب نیز استفاده کرد.

کد خبر 1249692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha