میز خدمت در مساجد و مصلی های نماز استان زنجان دایر می شود

حجت الاسلام صادقی نیارکی از برپایی میز خدمت در مساجد و مصلی های نماز استان زنجان روز ۱۴ بهمن ماه خبر داد و گفت: مردم با مراجعه به مساجد از مشاوره های حقوقی بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر بر ضرورت بزرگداشت این ایام تاکید کرد و گفت: امسال باید جشن های انقلاب متفاوت تر از سنوات گذشته اجرا شود.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان به حضور کارشناسان قضایی و قضات در بین مردم برای پاسخگویی به سوالات حقوقی آنان خبر داد و گفت: به همین منظور میزهای خدمت در مساجد و مصلی های نماز استان زنجان دایر خواهد بود.

 

به گفته وی، در روز 14 بهمن میزهای خدمت در مساجد دایر است و نمازگزاران و عموم مردم می توانند با مراجعه به مساجد و مصلی های نماز مشاوره حقوقی و قضایی دریافت کنند.

 

این مسئول با اشاره به آذین بندی محوطه و ساختمان ها در تمامی حوزه های قضایی استان زنجان گفت: در طول دهه فجر نیز طبق برنامه ریزی انجام شده قضات برای پاسخگویی به مشکلات مردم در مساجد حاضر خواهند شد.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه حضور مسئولان میان مردم و دیدار چهره به چهره با مردم آثار و نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است، گفت: تلاش می کنیم  در این دیدارها از نظرات خبرگان و کارشناسان در حوزه های قضایی بهره بگیریم.

کد خبر 1249710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha