ارائه گزارش رییس بنیاد شهید در کمیسیون فرهنگی

نشسست کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و گزارشی کلی از عملکرد این بنیاد در حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و گزارشی کلی از عملکرد این بنیاد در حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شد. در این جلسه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت غبارروبی از گلزار پاک شهدا و عاشقان فرهنگ نبوی تاکید شد و همچنین به توسعه مراکز فرهنگی با موضوع نگاه ویژه به فرهنگ شهادت و غبارروبی از گلزار شهدا سفارش شد، در ادامه این نشست اعضای کمیسیون فرهنگی دغدغه‌های خود را مطرح کردند. ضرورت همکاری کمیسیون‌های مختلف در جهت کمک و همراهی آنها  با بنیاد شهید در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده این بنیاد از نکاتی بود که در این نشست به آن سفارش شد.

 

همچنین رسیدگی به تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از  دیگر موضوعات مورد بررسی اعضای کمیسیون در نشست امروز بود، تمام پیشنهادات و نظرات اعضای کمیسیون فرهنگی در راستای اعتبارات بخش فرهنگ و هنر جمع‌بندی و به کمیسیون تلفیق ارسال شد.

کد خبر 1249725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha