برنامه " ۱۰ شب ۱۰ مسجد" به استقبال دهه فجر انقلاب می‌رود

نخستین برنامه طرح " ۱۰ شب ۱۰ مسجد" در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، امشب با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مردم و مسئولان در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رویکرد ما در اجرای برنامه های دهه فجر، مردمی سازی برنامه هاست چرا که مردم انقلاب کرده اند و جشن ها هم باید مردمی باشد، افزود: ما به عنوان مدیران دولتی بستر حضور مردم را آماده می کنیم تا مردم جشن ها را گرامی بدارند.

 

 

مسئول کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی، مهم ترین برنامه کمیته مساجد را  "۱۰ شب ۱۰ مسجد" معرفی کرد و افزود: نخستین برنامه طرح " ۱۰ شب ۱۰ مسجد" در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، امشب با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مردم و مسئولان در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.

 

 

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی با بیان اینکه دوازدهم بهمن ماه و در دومین شب دهه فجر، ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه کوی امام هادی علیه السلام پذیرای جشن انقلاب خواهند بود، اظهارکرد: 13 بهمن ماه جاری هم مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام منطقه باقرخان، 14 بهمن مسجد قدس کوی صادقیه، 15 بهمن مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه شهربازی و همچنین مسجد حضرت خاتم الانبیاء منطقه طالقانی در تاریخ 16 بهمن میزبان جشن انقلاب می شود.

 

 

حجت الاسلام پاکدامن افزود: 17 بهمن ماه و در ششمین روز از ایام دهه فجر مسجد اهل تسنن حنفیه میزبان جشن انقلاب خواهد بود و پس از آن در 18 بهمن مسجد حضرت بقیه الله (عج) شهرک فرهنگیان در  19 بهمن  مسجد امام رضا علیه السلام شهرک گلستان، مسجد حضرت قائم آل محمد شهرک امام خمینی (ره) 20 بهمن و مسجد حضرت  موسی بن جعفر علیه السلام منطقه حصار شیرعلی در بیست و یکم بهمن ماه همراه مردم و نمازگزاران در جشن انقلاب می شود.

 

 

وی به اعزام کاروان جشن شادی در روستاها اشاره کرد و افزود: این کاروان به مدت دو روز در ایام دهه فجر و سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام برای مردم جشن برگزار می کند.

 

 

مسئول کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی، برپایی ایستگاه شورآفرینی در شب ۲۲ بهمن و جشن تکبیر ساعت ۲۱ در تمام مساجد را به دیگر برنامه ها افزود و گفت:‌ در شهرهای فاقد سینما و روستاهای بزرگ هم اکران سیار فیلم های مرتبط با انقلاب اجرا می شود. 

 

 

حجت الاسلام پاکدامن، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مساجد را از دیگر فعالیت ها نام برد و افزود:‌ هسته های خوانش کتاب به ویژه طرح کلی اندیشه اسلامی در مساجد هم برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1249741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha