تدارک ۴۱۲ عنوان برنامه در کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر خراسان جنوبی

فرخنده از تدارک ۴۱۲ عنوان برنامه در کمیته فرهنگی، هنری و رسانه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده ظهر امروز سه‌شنبه (۱۱ بهمن) در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: اهالی رسانه و خبرنگاران می‌توانند با جدال احسن و استناد به مستندات تاریخی در حوزه جهاد تبیین گام‌های موثری بردارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری ۴۱۲ عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی، هنری و رسانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان، افزود: در راستای جهاد تبیین و بیان تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان از امروز نمایشگاه موزه عبرت با حضور معاون وزیر کشور در مرکز استان افتتاح شد که این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه برپا خواهد بود.

 

وی از اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در سینما بهمن و سینما فردوسی شهر بیرجند از ۱۷ تا ۲۳ بهمن ماه در این استان اکران می‌شود.

 

فرخنده بیان کرد: بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، بلیط فروشی امسال نیز مانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیط فیلم‌های مورد علاقه خود می‌توانند به مرجع اینترنتی مختص به جشنواره مراجعه کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم موبایلی لیمو شیرین و تجلیل از ۴۴ نفر از برگزیدگان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، عنوان کرد: اختتامیه دهمین جشنواره شعر فجر به میزبانی شهرستان خوسف در ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری جشن بزرگ دختران انقلاب در روز ۲۰ بهمن ماه در فرهنگسرای بیرجند خبر داد و گفت: همچنین اختتامیه نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی هنرمندان و تقدیر از هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره هنرهای تجسمی فجر و بعضی از چهره‌های پیشکسوت پنجشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

 

فرخنده با بیان اینکه امشب یازدهم بهمن ماه جشن مردمی آتشونی در فرهنگسرای بیرجند برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کاروان شادی انقلاب در شهرهای مرزی خراسان جنوبی و برخی مناطق شهر بیرجند از دیگر برنامه‌های دهه فجر خراسان جنوبی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ قرآنی و تربیت مربی بشری در ایام دهه فجر، عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که خانه فرهنگ خراسان جنوبی که عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ آغاز سده در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

 

 



 

کد خبر 1249747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha