موزه دفاع مقدس در جهرم احداث می شود

شعبانی بر لزوم احداث موزه دفاع مقدس در جهرم تاکید کرد و خواستار حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در راه اندازی آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز سه شنبه (۱۱ بهمن) نشست مشترک فرماندار‌ ویژه، امام جمعه و‌ نماینده مردم جهرم با معاون عمرانی استاندار و مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان فارس که به منظور پیگیری زمین ساختمان موزه دفاع مقدس  و تدوین کتاب نقش جهرم در انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: توجه و اهمیت دادن به حوزه آثار دفاع مقدس با اهمیت است.

 

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا و معرفی به نسل‌های بعدی انقلاب از تمامی آثار ادبی، هنری و کارهای ارزشمند دیگری که در این زمینه می تواند موثر و اثرگذار باشد باید حمایت شود.

 

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان جهرم افزود: توقع داریم با کمک و حمایت همه افراد و دستگاه ها به خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، موزه دفاع مقدس در شان جهرم احداث شود. 

 

وی تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان را کاری ارزشمند در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در بحث تدوین دانشنامه و مستند سازی آثار دفاع مقدس اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است و با همدلی و اتحاد این مستند سازی ‌ها ادامه پیدا خواهد کرد تا این دانشنامه بصورت جامع در اختیار همگان قرار گیرد.

 

در این نشست در خصوص زمین ساختمان موزه دفاع مقدس جهرم ‌و تدوین کتاب نقش جهرم در دفاع مقدس بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 1249755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha