صنعت خودرو باید با مدیریت انقلابی اداره شود/ استراتژی تعادل میان عرضه و تقاضا ضروری است

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت نقش تولید و اشتغال آفرینی گفت: مدیریت انقلابی باید رویکرد و مبنای فعالیتی در صنعت خودرو باشد.

حجت الاسلام روح الله مختاری در جریان سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب در جمع اصحاب صنایع به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امروزه یکی از اصلی ترین مباحثی که در حوزه اقتصادی مورد توجه قرار گرفته، بحث خودرو و عرضه و تقاضای آن است.

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: خودرو از ۲ جهت شاخص قیمت در جامعه امروز است، گاهی نیز شاخص پیشرفت کشور است. این مطلب یعنی توجه ویژه به بحث خودرو اهمیت اساسی دارد. 

 

به گفته وی، مسئولان باید نسبت به حوزه خودرو از حیث تقاضا و عرضه و تعادل میان آن توجه ویژه ای داشته باشند چرا که این نبود میزان عرضه و تقاضا، می تواند یکی از دلایل اصلی گرانی خودرو تلقی شود.

 

وی اظهار کرد: تقاضای واقعی براساس آمار و توان تولید از جمله الزام هایی است که مسئولان باید نسبت به آن توجه کنند. سه راهکار اصلی برای این مشکل وجود دارد و آن افزایش تولید خودرو است. 

 

وی با بیان اینکه استراتژی کلانی برای تولید خودرو در کشور ما وجود ندارد عنوان کرد: عمر مدیریت مدیران در کشور ما نباید نگاه سیاسی باشد بلکه باید نگاه فنی و تخصصی باشد. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: مدیریت انقلابی در عرصه صنعت خودرو باید نفوذ کنند و با آگاهی از اهمیت موضوع نسبت به رشد اقتصادی فعالیت کنند تا خودرو با کیفیت به دست مردم برسد. 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1249777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha