تشکیل حلقه های معرفتی و بصیرتی به همت کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: حلقه های معرفتی و بصیرتی با رویکرد جهاد تبیین در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) تشکیل شد.

اسماعیل دستگزار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حلقه های معرفتی و بصیرتی با رویکرد جهاد تبیین همزمان با ایام نورانی و با برکت ماه رجب و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه خواهران نوجوان و جوان عضو کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تشکیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: اجرای برنامه های معرفتی و بصیرتی با استفاده از ظرفیت پایگاه بسیج خواهران و طلاب حوزه علمیه خواهران فعال در مدارس شهر لاهرود در کنار مرقد مطهر امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار و به شبهات و سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

 

وی با بیان اینکه برنامه هایی به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کانون پیش بینی شده است، ادامه داد:  جلسه پرسش و پاسخ و نشست صمیمی امام جمعه لاهرود نیز با برادران نوجوان و جوان فعال در کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار شد.

 

دستگزار، دهه فجر را فرصتی برای جهاد تبیین و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم دانست و بیان کرد: این برنامه های معرفتی و بصیرتی با هدف ایجاد انگیزه و شور و شعور معرفتی در بین نوجوانان و جوانان و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه انجام گرفت.

کد خبر 1249810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha