برگزاری ۳۱۳۰ برنامه از سوی سپاه نینوا در دهه فجر/ جلسات روشنگری در مساجد گلستان برگزار می شود

سردار ملک شاهکوهی گفت: دهه فجر امسال سه هزار و ۱۳۰ برنامه در هفت سرفصل از سوی سپاه نینوا گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (سه شنبه 11 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: دهه فجر امسال با سال های قبل فرق دارد، انقلاب اسلامی زنده است و به کوری دشمنان بزرگترین جشن پیروزی انقلاب را امسال با شکوه تر و با برنامه های بهتر و بیشتر برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «ایران استوار، 44 سال افتخار» است، افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند ما چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم.

 

وی ادامه داد: سپاه نینوا استان امسال سه هزار و 130 برنامه در هفت سرفصل را از طریق پایگاه بسیج محلات و اقشار در روستاها و شهر و محلات استان برگزار می کند.

 

ملک شاهکوهی با اشاره به برگزاری 44 برنامه شاخص از 12 تا 22 بهمن در سراسر استان، گفت: در رویکردهای اقدامات شاخص و رویکردهای محوری سپاه، در سه برنامه محوری جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط اجتماعی و جهاد خدمت رسانی در دستور کار قرار دارد.

 

وی در خصوص برنامه های سپاه در دهه فجر، افزود: برپایی میزخدمت و اعزام گروه های جهادی، رزمایش کمک های مومنانه، نظام تربیتی صالحین، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات، افتتاح 50 پروژه محرومیت زدایی، اعزام گروه های جهادی و برپایی میزخدمت در میعادگاه های نماز جمعه، توزیع 20 هزار بسته معیشتی و 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، اعزام کلینیک دامپزشکی و ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و توزیع بسته های فرهنگی از جمله برنامه های شاخص سپاه در این ایام است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان، برگزاری جلسات روشنگری در مساجد، مدارس و دانشگاه ها، برگزاری کاروان جشن 44، برگزاری بیش از 100 نمایشگاه فرهنگی و هنری، برگزاری یادواره های شهدا در سطح اقشاری، نواحی، حوزه ها و نواحی بسیج، یادواره 140 شهید عملیات والفجر 8 استان گلستان، عطرافشانی گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری دعای کمیل در شهرستان مینودشت، نصب هر شهید یک پرچم، تجلیل از مادران قهرمان پرور، اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری، اجرای عملیات فرهنگی نورافشانی و گلبانگ انقلاب، زنگ و سرود انقلاب، اجرای رژه موتورسواری و استقبال نمادین از ورود امام (ره) از فرودگاه به سمت گلزار شهدا را از دیگر برنامه های شاخص سپاه در این ایام برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1249835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha