اعضای فراکسیون انقلاب مجلس برنامه های فرمانده جدید فراجا  را بررسی کردند

سردار رادان، فرمانده نیروی انتظامی امروز با حضور در نشست فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس به ارائه گزارشی از برنامه های آتی فراجا و نیازها و مطالبات این نیرو به نمایندگان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست امروز (سه شنبه 11 بهمن ماه) فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از معاونان وی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان عضو به بیان مسائل و مطالبات ملی و منطقه ای از این نیرو پرداختند و در ادامه فرمانده فراجا پاسخ هایی را مطرح کرد.

 

بنابراین گزارش، فرمانده فراجا تحلیل مختصری از شرایط عمومی کشور مرتبط با حوزه فعالیت خود مطرح و سپس به موضوع مطالبات اعتباری و مشکلات پرسنل خدوم نیروی انتظامی، هوشمند سازی پلیس کشور، آموزش و تجهیز نیروی انسانی، توانمند‍‌سازی مهارتی و عقیدتی پرسنل، توسعه زیر ساخت های معیشتی و برنامه های امنیتی و فرهنگی پلیس در مواجهه با آسیب های اجتماعی و جرائم پرداخت. در نهایت نمایندگان ضمن پیگیری مطالبات اجتماعی و انتظامی بر بالابردن سطح کمی و کیفی خدمت به مردم را تاکید و آمادگی خود را برای همکاری و تامین بیشتر نیازها تا حد مقدورات بودجه را به مجموعه فراجا اعلام کردند.

کد خبر 1249847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha