رویداد فرهنگی دانش آموزی « سرمشق» در دهه فجر برگزار می شود

حبیب زاده از برگزاری دومین رویداد دانش‌آموزی « سرمشق » با موضوع دفاع مقدس و تولید ۸۰۰ دقیقه برنامه توسط دانش آموزان گیلانی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حامد حبیب‌زاده امروز(سه‌شنبه، ۱۱ بهمن) در نشست با اصحاب رسانه استان گیلان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر حفظ هویت دینی و ملی نسل جوان اظهارکرد: نظام سلطه به دلیل منافع خود، وجود نظام جمهوری اسلامی ایران را که بر پایه اسلام، استکبارستیزی و استقلال طلبی است و دست دشمن را از منافع کشور کوتاه کرد، بر نمی‌تابد و با انواع توطئه‌ها به‌دنبال نابودی هویت دینی و ملی جوانان کشور است.

 

رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به آشوب‌های اخیر که قشر نوجوان و جوان را نشانه گرفته بود تصریح کرد: متاسفانه برخی نوجوانان و جوانان ما فریب دشمن را خورده و دچار خطای محاسباتی شدند.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بازوی توانمند آموزش و پرورش در کارآمدی نظام تعلیم و تربیت است افزود: باید بنیه علمی دانش‌آموزان تقویت شود تا قادر به تحلیل مسائل پیرامون خود باشند و حق را از باطل تشخیص دهند.

 

حبیب زاده ادامه داد: در این راستا ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس آمادگی در مقاطع پایه نهم و دهم با حضور مربیان بسیجی در راستای تقویت هویت و افتخار ملی برگزار شد.

 

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به غرب که الگوی آزادیخواهان جهان است اذعان کرد: همین روحیه انقلابی موجب شد تا مستضعفان جهان در برابر غرب و نظام سلطه ایستادگی و مقاومت کنند.

 

رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان با تشریح برنامه‌های دهه فجر این سازمان از برگزاری رویداد دانش آموزی « سرمشق» خبر داد و اضافه کرد: این رویداد در دومین دوره خود با موضوع دفاع مقدس برگزار شد که منجر به تولید ۸۰۰ دقیقه برنامه توسط دانش آموزان شده است که از روز چهارشنبه پخش زنده آن در بستر شاد آغاز می‌شود.

 

وی تولید ذائقه رسانه‌ای برای نسل جوان را یکی از اهداف این رویداد و سازمان بسیج دانش آموزی برشمرد و اظهارکرد: سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۰۰ دانش آموز از پخش زنده رویداد سرمشق دیدن کردند.

 

حبیب زاده اعزام دانش آموزان به شهرک‌های تولیدی و صنعتی استان گیلان به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این امر موجب می‌شود تا نسل جدید به آینده کشور و نظام امیدوار شده و در راستای اهداف علمی خود کوشاتر شوند.

 

 

کد خبر 1249851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha