خراسان شمالی میزبان سه جشنواره فرهنگی و هنری می شود

دبیر کمیته فرهنگی و رسانه ای ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: در ایام دهه فجر انقلاب، سه جشنواره هنرهای تجسمی، اکران فیلم های جشنواره فجر و جشنواره موسیقی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ مسعود مرواری، امروز سه شنبه در نشست خبری  با اصحاب رسانه از برگزاری سه جشنواره فرهنگی و هنری هنرهای تجسمی، اکران فیلم های جشنواره فجر و جشنواره موسیقی فجر در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: جشنواره هنرهای تجسمی در قالب برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با شرکت ۳۹ اثر از ۱۵ هنرمند خراسان شمالی در محل نگارخانه به همراه برپایی کارگاه آموزشی با موضوع خوشنویسی دایر می شود.

 

دبیر کمیته فرهنگی و رسانه ای ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی، همچنین از اکران فیلم های جشنواره فجر از ۱۷ تا ۲۳ بهمن خبر داد و گفت: ۱۶ فیلم البته به انتخاب دبیرخانه ستاد جشنواره فیلم فجر از مجموع ۲۴ فیلم رقابتی، در دو سینما گلشن و عمیق بجنورد اکران می شود.

 

وی با بیان اینکه هنوز اسامی فیلم ها اعلام نشده در خصوص فروش بلیط هم بیان کرد: فروش بلیط به صورت اینترنتی انجام می شود.

 

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر هم گفت: خراسان شمالی جزو ۱۴ استانی است که این جشنواره را به صورت استانی برگزار می کند که هفت گروه موسیقی راه یافته به مرحله استانی در این جشنواره حضور می یابند. 

 

حجت الاسلام عباس سرشته، سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم از برگزاری شب خاطره انقلاب، پویش تولید کلیپ، تجلیل از پدران انقلابی و تقدیر از بانوان انقلابی به عنوان سایر برنامه های هنری در این ایام خبر داد.

کد خبر 1249865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha