رواج قانون شکنی طرح استعمارگران برای سست کردن بنیان‌های هر کشوری است

آیت الله عبادی گفت: طرح استعمارگران برای سست کردن بنیان‌های هر کشوری و ملتی، رواج قانون‌شکنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز سه‌شنبه (۱۱ بهمن) در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان اسلام در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و در آینده همواره با شکست مواجه خواهند بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: افزود: توطئه‌های دشمنان اگرچه همراه با آسیب‌ها و ضررهایی است ولی برخلاف خواب‌های آشفته‌ای که می‌بینند در مقابل، یک جامعه انقلابی را از خواب غفلت بیدار می‌کند و نتیجه مثبتی به دنبال دارد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان بر همه امور دست می‌اندازند چون می‌خواهند از همه احوال ما باخبر شوند، افزود: طرح اصلی دشمن سلطه مطلق بر کل جهان است و حساسیت آنها نسبت به اسلام این است که چون اسلام برای همه چیز حرف برای گفتن دارد.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: دشمنان با چهار هزار اتاق فکر همه مسائل را می‌سنجند به مقام معظم رهبری نیز فرمودند آنها در اصلِ برنامه، هیچ چیز کم نگذاشتند اما در محاسبات خود اشتباه می‌کنند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان با ادعای دموکراسی می‌خواهند عده قلیلی برای کشوری با جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفر تصمیم‌گیری کنند، ادامه داد: قانون ستون اصلی حفظ جامعه به حساب می‌آید و طرح استعمارگران برای سست کردن بنیان‌های هر کشوری و ملتی، رواج قانون‌شکنی است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه حجاب نیز از این مسئه جدا نیست لذا تنها به مساله حجاب اکتفا نمی‌کنند بلکه این شروع ماجرا است، عنوان کرد: هر کشور و ملتی که قانونمند باشد، پیروز است و دشمنان این موضوع را می‌دانند که حرفشان هیچ جای دنیا پذیرفته نیست که چند نفر مدعی برای کشور ۸۵ میلیون نفری شوند اما دست به اقداماتی می‌زنند لذا پاسخ آنها مشخص است و جایگاه قانون در هر دین و جامعه‌ای ویژه‌ است.

 

وی افزود: فردی که مدعی می‌شود من قانون را قبول ندارم باید از سایر امتیازات قانونی نیز محروم شود لذا با قانون‌شکن باید برخورد قانونی کرد و نمی‌شود فردی فقط یک قانون را قبول نداشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: دولت سیزدهم با همه مشکلات به ارث رسیده از گذشته تاکنون موفق عمل کرده اما تلاش بیشتر مورد انتظار است و مسئولان باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبیین و پیاده کنند.

 

 

کد خبر 1249870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha