شناسنامه این انقلاب، شعارهای «الله اکبر» و «لااله الا الله» بود

آیت الله خاتمی با بیان اینکه شناسنامه انقلاب همان شعار مردم بود که عصاره اش در الله اکبر و لا اله الا الله خلاصه شد، گفت: رفتار رژیم شاهنشاهی برای خفه کردن صدای مردم، گلوله و حکومت نظامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله خاتمی -امام جمعه زنجان- امروز سه‌شنبه ۱۱بهمن‌ماه در شورای اداری شهرستان زنجان در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان با بیان اینکه شناسنامه انقلاب همان شعار مردم بود که عصاره اش در الله اکبر و لا اله الا الله خلاصه شد، اظهار کرد: رفتار رژیم شاهنشاهی برای خفه کردن صدای مردم، گلوله و حکومت نظامی بود.

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه این انقلاب متعلق به مردم است، افزود: بسیاری از جوانان این انقلاب را ندیده و درک نکردند و لازم است تا ما این جانفشانی ها را برای نسل جوان تبیین کنیم.

 

وی با یادآوری اینکه مردم پشتوانه این انقلاب بودند، گفت: انقلاب اسلامی در مقابل ناباوری دنیا بدون وابستگی به شرق و غرب پیروز شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری اینکه امروز منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم، گفت: بخشی از این مشکلات ناشی از عملکرد مدیران است که باید اصلاح شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان نیز در سخنانی به ضرورت افزایش امیدآفرینی در بین مردم تاکید کرد و گفت: برای افزایش رضایتمندی مردم باید مشکلات جامعه را حل کرد.

 

ابوالفضل رفیعی بر ضرورت انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد وگفت: این انقلاب برای کشور عزت و استقلال به ارمغان آورده است، آزادی از شعارهای اساسی انقلاب است.

 

این مسئول با یادآوری اینکه همه شعارهای انقلاب، اقدامات و دستاوردها که در سایه خودباوری به آنها رسیدیم درحال استمرار است، افزود: با شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور، تلاش دشمن نیز برای جلوگیری از حرکت انقلاب اسلامی بیشتر شده است.

 

به گفته وی، دشمن با سیاه نمایی و تبلیغات دروغین از رسانه های معاند، در صدد تصویر سازی منفی علیه ایران هستند و در این راستا عمده تمرکز آنان بر جنگ روانی، شناختی است که بخشی از جنگ ترکیبی محسوب می شود.

 

کد خبر 1249909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha