تولید ویژه برنامه «میدان انقلاب» در شبکه خاوران

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: برنامه «میدان انقلاب» با هدف نشان دادن پیشرفت های استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شبکه خاوران تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیما خراسان جنوبی، علیرضا آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شبکه خاوران با تهیه و تولید بیش از چهار هزار و 500 دقیقه برنامه برای چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک گسترده ای دیده است.

 

وی با اشاره به اینکه سیمای خاوران در سالروز چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی تهیه و تولید 2 هزار 147 دقیقه برنامه را در دستور کار خود دارد، افزود: «محله ایران» عنوان یکی از ویژه برنامه های شبکه خاوران است که در روزهای دهه فجر با همکاری هنرمندان و سایر دستگاه های فرهنگی استان با راه اندازی کارناوال شادی با هدف ایجاد فضایی شاد در یکی از محله های شهر حضور پیدا می کنند و در فضای باز با اجرای استندآپ، موسیقی و برنامه های طنز، فضای شادی را برای هم استانی ها رقم می زنند. 

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه این برنامه بعد از ضبط، روز بعد ساعت 13:15 از شبکه خاوران به روی آنتن می رود، گفت: همچنین «دریچه» عنوان دیگر برنامه سیمای خاوران است که به بررسی و عملکرد دستگاه های اجرایی استان، انعكاس دستاوردهای انقلاب اسلامی، خدمات، افتتاحیه پروژه ها، توسعه صنعت ملی استان، عملکرد قوا و دستگاه‌ ها و نهادها می پردازد.

 

وی ادامه داد: برنامه «میدان انقلاب» که به صورت ضبط برنامه رادیویی و پخش تلویزیونی در سیمای خاوران به روی آنتن می رود هم به بیان پیشرفت های استان در دوران انقلاب می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه «گفتمان هفته» هم با حضور کارشناسان مختلف به موضوعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی  مختلف در این روزها می پردازد، افزود: در روزها دهه فجر برنامه های صبحانه، زندگی سلام، شب های زعفرونی، مسابقه دیدنا و ... به روی آنتن می رود.

 

به گفته آینه دار، ویژه برنامه مراسم راهپیمایی 22 بهمن هم به صورت ترکیبی با طراحی دکور ویژه با پرچم مقدس جمهوری اسلامی، تصویر سردار شهید سلیمانی و تصاویر تلفیقی حضور مردم در راهپیمایی ها، اجرای موسیقی حماسی، ارتباط تلفنی با شهرستان ها، کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب و پوشش زنده مراسم راهپیمایی از چند مکان و ... مهمان نگاه مخاطبان شبکه خاوران می شود.

 

وی با اشاره به اینکه صدای خاوران نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تهیه و تولید 2 هزار 400 دقیقه برنامه به استقبال از ایام دهه فجر می رود، گفت: «مژده بهار» عنوان ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره)  به ایران است که به تهیه کنندگی تکتم اعتبار به موضوع «ورود امام خمینی (ره) به ایران و اتفاقات 12 بهمن ماه 1357 و آغاز جشن ها و مراسم دهه فجر» می پردازد. 

 

به گفته وی، «صدای انقلاب» هم با محوریت «تبیین رمـز پیروزی انقلاب و انعکـاس دستاوردهای آن در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...» موضوعات روزانه بر اساس عناوین ایام دهه فجر از روز 12 بهمن همراه مخاطبان صدای خاوران است.

 

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: «روز خوب پیروزی» هم عنوان ویژه برنامه روز 22 بهمن صدای خاوران است که در کنار پوشش مراسم راهپیمایی مردم با بخش های مختلف دیگر از قبیل سرود و تصانیف خاطره انگیز، حضور کارشناسی، گزارش های شهرستان ها و روستاهای استان به روی آنتن می رود.

 

آینه دار خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های برگی از تاریخ، آوای کتاب، رادیو شب و پرانتز باز که در این روزها با حال هوای دهه فجر تقدیم هم استانی ها می شود، راویان انقلاب، شقایق های انقلاب، صدای انقلاب، میدان انقلاب، وزیر دربار و پخش 30 نمایش رادیویی با موضوعات انقلاب اسلامی هم از دیگر برنامه های صدای خاوران است که به ابعاد مختلف تاریخی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب می پردازد.

 

وی یادآور شد: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و نشر بیش از 22 محصول مختلف از جمله اینئوگرافیک، کلیپ، نماهنگ و پوستر و پویش عکس انقلاب با عنون سر افراز ایران با مشارکت مردم و تهیه عکس نوشت روز شمار های انقلاب را در روزهای دهه فجر در دستور کار خود دارد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1249918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha