بهره‌برداری از ۲۹۴ پروژه همزمان با دهه فجر در تالش

عاشوری از بهره‌برداری ۲۹۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۸۸ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان تالش خبر داد.

کیا عاشوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ۲۱ پروژه شهرداری‌های شهرستان‌های تابعه تالش با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار تالش با بیان‌ اینکه در این ایام همچنین ۱۳۵پروژه دهیاری‌های این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، افزود: در دهه فجر امسال همچنین ۲۴ پروژه اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی تصریح‌کرد: در طول دهه فجر ۶۴ پروژه زیر ساختی نیز با اعتبار ۸۳۷ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

 

عاشوری گفت: برای تامین آسایش افراد نیازمند و محرومیت‌زدایی نیز همزمان با دهه فجر ۵۹ پروژه مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ ۴۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال افتتاح و تحویل مددجویان می‌شود.

 

فرماندار تالش خاطرنشان‌کرد: علاوه بر پروژه‌های عمرامی برنامه‌های متنوع دیگر شامل گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، رژه خودرویی، جشن‌های انقلاب، محفل انس با قرآن، نمایشگاه عکس و پوستر و دهه‌‌ها برنامه فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که در ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اجرا می‌شود.

کد خبر 1249922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha