دستاوردهای انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است

با توجه به آمار، شواهد و اسناد رسمی و غیر قابل انکار، دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف افزایش چشمگیری نسبت به قبل از انقلاب داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، دشمنان به خصوص آمریکا و اتحادیه اروپا از ابتدای انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام بودند امت توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری خنثی شد و جمهوری اسلامی ایران همچنان با گذشت ۴۴ سال همچنان مسیر پراقتدارش را ادامه می‌دهند.

 

پیشرفت‌های جمهوری ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها مشهود است و امروز در تمام عرصه‌های پیشرفت و تحول در سطح جهان حرف برای گفتن و رتبه‌های بالایی دارد.

 

دهه فجر فرصت مناسبی است که دولت و دستگاه‌ ها دستاوردهای نظام، انقلاب و دولت را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

 

باید دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب در مقایسه با زمان حکومت شاهنشاهی یعنی قبل از انقلاب به خوبی برای مردم تبیین شود و دستاوردهای بعد از انقلاب با قبل به صورت مشخص و براساس شاخص آماری برای مردم مقایسه و بازگو شود.

 

با توجه به بازگو کردن دستاوردهای نظام و انقلاب برای امید آفرینی در جامعه به خصوص در ایام الله دهه فجر مدیران عامل صنعت آب و برق استان سمنان در نشست مشترکی با اصحاب رسانه ضمن تأکید بر اینکه سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی، از جمله راهبردهای دشمنان، برای ایجاد ناامیدی به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده می باشد بیان و بازگو کردن دستاوردهای همه حوزه ها را ضروری خواندند و بیان کرد: در حوزه صنعت آب و برق به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دانشمندان پیشرفت های خوبی صورت گرفته و توانسته ایم به پیشرفت های قابل توجه ای دست پیدا کنیم.

 

افتتاح وآغاز عملیات اجرایی ۳۲ پروژه برق منطقه‌ای استان سمنان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۲ پروژه این شرکت درایام الله دهه فجر گفت: این پروژه ها با اعتبار بالغ بر ۲۷۶ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

مجید وفایی تعداد پروژه های افتتاحی را۲۲ پروژه بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان ذکر کردوافزود: همچنین ۱۰ پروژه نیز با صرف اعتبار ۲۶۸ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

وی با اشاره  به افتتاح چندین پروژه مهم و استراتژیک درایام الله دهه فجر اظهارداشت: احداث پست سیار ۲۰.۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی ایوانکی به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و با صرف اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال  با هدف تأمین برق شهرک صنعتی ایوانکی، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی به مشترکین صنعتی ایوانکی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و افزایش قابلیت مانورافتتاح می‌شود.

 

وفایی افتتاح پروژه شهرک صنعتی سرخه را یکی  دیگراز  پروژه های مهم و شاخص در دهه فجر  عنوان واظهارامیدواری کرد: با افتتاح این پروژه‌ها شاهد رونق هر بیشتر بخش صنعت در استان سمنان باشیم.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان  همچنین از افتتاح ۲۰بیست پروژه برای اصلاح و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برق در سطح استان با اعتبار ۱۱۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال  در این ایام الله خبردادوافزود: رضایتمندی و اعتماد سازی مشترکین و هم استانی های از اولویت های صنعت برق می باشد.

 

افتتاح 48 پروژه عمرانی برق‌رسانی  در استان سمنان

سید محمد حسینی نژاد در این  نشست خبری ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به این که ۹۵ درصد تاسیسات و شبکه توزیع برق استان، پس از انقلاب اسلامی احداث و به بهره برداری رسیده اظهار کرد: احداث ۱۰ هزار و ۶۳۰ کیلومتر شبکه هوایی و یک هزار و ۱۰۵ کیلومتر شبکه زمینی توزیع برق، نصب هشت هزار و ۹۰۷ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت یک هزار و ۵۰۸ مگاولت آمپر، جذب ۴۰۷ هزار و ۹۷۵ اشتراک برق، تامین برق ۴۲۰ روستای استان، نصب دو هزار و ۸۸۱ انشعاب برق و همچنین نصب ۱۲۰ هزار و ۹۳۰ سرچراغ روشنایی معابر، به عنوان دستاوردهای این شرکت پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا به حال به شمار می رود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افتتاح  ۴۸ پروژه برق رسانی با مبلغ ۷۳۶ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال در استان سمنان  به مناسبت ایام الله دهه فجر خبردادوافزود: هشت پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق با اعتبار ۱۴۱ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال، ۱۴ پروژه تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار با مبلغ ۲۴۹ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال، ۱۹ پروژه تامین برق متقاضیان جدید شهری و روستایی با اعتبار ۳۰۸ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال و هفت پروژه هوشمند سازی شبکه و تجهیزات الکتریکی با مبلغ ۳۷ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال به عنوان پروژه های قابل افتتاح این شرکت به شمار می روند.

 

وی گفت: احداث ۱۰۲ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی، نصب ۲۲۱ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، جذب هشت هزار و ۴۸۴ مشترک جدید، تامین برق دو روستا، نصب دو هزار و ۳۶ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر و دایر  کردن۶۲ انشعاب برق چاه آب کشاورزی، از جمله اقدامات این شرکت از سال قبل تا به حال به شمار می رود که مبلغ دو هزار و ۶۱ میلیارد ریال صرف اجرای این اقدامات شده است.

 

حسینی نژاد به ارائه سه خدمت رایگان در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ، مشترکان برق خانگی تک فاز استان می توانند از طریق سامانه «برق من»، سه خدمت «تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی»، «تغییر مالکیت انشعاب تک فاز خانگی » و «آزمایش لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی » را به صورت الکترونیکی اخذ کنند.

 

۹۴ پروژه آبرسانی و خدمت رسانی به مناسبت دهه فجرافتتاح می شود

محمد طاهری هم در این نشست از بهره برداری ۹۴ پروژه آبرسانی و خدمات رسانی با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان به  مناسبت دهه فجر خبردادوگفت: تعداد پروژه های افتتاحی در دهه‌ی فجر سال گذشته با امسال برابر اما از نظر اعتباری ۱۰۰ درصد افزایش داشته  و این موضوع نشان دهنده آن است که طی این مدت نیازمند حفاری چاه های عمیق تر و خطوط لوله طولانی‌تری بوده‌ایم.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سال جاری اظهارداشت: اعتبار اجرای این پروژه ها ۴۵ میلیارد تومان است و در قالب قرار گاه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری بسیج سازندگی انجام می‌شود که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا سال آینده به پایان خواهد رسید.

 

وی حفر و تجهیز چاه‌ها در ۶ شهرستان ، راه اندازی دو ایستگاه پمپاژ و نوکنی قنات‌ها در خیج و گرمکش را برخی از پروژه‌های افتتاحی عنوان کرد.

 

چاه آب غیر مجاز در استان سمنان وجود ندارد

محسن عسگری هم در این نشست  درخصوص اقدامات انجام گرفته شرکت آب منطقه ای استان سمنان گفت: اعتباراتی که برای پروژه‌ها در سطح استان در سال جاری اخذ شده ۱۲۰ میلیارد تومان بوده و خوشبختانه با پیگیری های انجام شده حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سایرمنابع نیزاخذ شده است.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان سمنان تصریح کرد: تا کنون برای پروژه های ملی، استانی و لایه روبی و تامین وانتقال آب ۱۱۸ میلیارد تومان تخصیص اعتبار انجام شده است.

 

وی از تأمین حدود ۷۵ لیتر برثانیه اب برای ۳۵ معدن شرق و جنوب شرق استان سمنان خبردادوافزود: ۱۲۰ لیتر بر ثانیه برای روستاهای این استان آب تامین شد.

 

عسگری تامین ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب برای صنعت، تجهیز یکهزار و ۶۰۰ چاه به کنتور هوشمند به منظور تقویت سفره‌های آب‌ زیرزمینی، و اجرای طرح ارتقای سواد آب را، از دیگر اقدامات آب منطقه‌ای استان سمنان اعلام کردوافزود: ۱۱و نیم کیلومتر مسیر رودخانه‌های استان سمنان امسال به وسیله آب منطقه‌ای لایه‌روبی شد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه چاه آب غیر مجاز در استان وجود ندارد، افزود: شرکتی دانش بنیان سامانه‌ای طراحی کرده که صرفه‌جویی کشاورز در مصرف آب از طریق اجرای الگوی کشت، ثبت می‌شود که ۲۵ درصد صرفه‌جویی موجب تغدیه سفره آب‌های زیرزمینی می‌شود و باقیمانده اضافه مصرف در بازار آب برای صنعت عرضه می‌شود.

کد خبر 1249945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha