رویکرد امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در دهه فجربرای مردم تبیین شود

اقوامی پناه، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین، بیان و مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با پیش از انقلاب دانست وگفت: دستاوردهای پرافتخار نظام با رویکرد امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در دهه فجربرای مردم به شایستگی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، مجتبی اقوامی پناه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجرگفت: نسل چهارم انقلاب در جریان وضعیت اسف بار قبل از انقلاب به ویژه در خدمات دهی به اقشار آسیب پذیر و مناطق دور افتاده و روستاها نیستند ، بنابراین باید خدمات نظام در مقایسه بازیرساخت های آب ، برق ، گاز ، تلفن ، بهداشت، آموزش و غیره ، قبل از انقلاب بیان شود چراکه بی تفاوتی نسبت به این امر مسیر برای نفوذ دشمن بیشتر می کند و بایدشود دشمنان در اجرای برنامه های خود ناکام بمانند.

 

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای آگاهی‌بخشی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در تحقق جهاد تبیین به نسل جوان است، اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود.

 

وی از افتتاح ۶۹ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در شهرستان مهدیشهر درایام الله دهه فجر خبر داد وافزود: در این ایام هفت پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار۸۰ میلیارد تومان  کلنگ زنی می‌شود.

 

اقوامی پناه با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری رویان با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان آماده افتتاح است و با حضور مسوولان کشوری بهره‌برداری خواهد شد اظهارداشت: مرکز ‌نژاد دامی در مهدیشهر با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

 

فرماندار مهدیشهربا بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهور برای این شهرستان در نظر گرفته شده است،افزود: ۶۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تا کنون محقق شده است.

 

وی درخصوص وضعیت مسکن ملی در شهرستان مهدیشهر بیان کرد:۱۵ هکتار زمین برای ساخت مسکن در این شهرستان در نظر گرفته شدوخوشبختانه مشکل واگذاری زمین وجود ندارد و تا ۷۰۰ واحد مسکونی زمین می‌توانیم در صورت استقبال مردم در اختیار بگذاریم.

 

اقوامی پناه با اشاره به ثبت نام ۲ هزار و ۴۷۵ نفر در مهدیشهر برای نهضت ملی مسکن  اظهارداشت:نزدیک به یکهزار و ۳۰۰ نفر واجد شرایط بودند و حدود ۳۱۶ نفر تشکیل پرونده دادند و حدود ۷۹ نفر وجه را پرداخت کردند.

 

به گفته  فرماندار مهدیشهر۱۲ قطعه زمین برای ۲۴ نفر در قالب نهضت ملی مسکن واگذار شد و آمادگی برای واگذاری زمین به ۴۰۰ نفر دیگر وجود دارد.

 

کد خبر 1249952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha