راهبردی اساسی دشمنان  اسلام کتمان و تحریف است

حجت الاسلام خرمیان با بیان اینکه دشمنان انقلاب و اسلام با دو رویکرد کتمان و تحریف، راهبردی اساسی را در پیش گرفته‌اند، گفت: وظیفه ما برای مقابله با این راهبرد، تبیین صحیح است تا از انحراف اذهان عمومی جلوگیری و در مسیر انقلاب قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام عباس خرمیان -رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان- شامگاه سه شنبه ۱۱بهمن‌ماه در نشست با خبرنگاران ضمن پاسداشت یاد و خاطرۀ شهیدان سرافراز و تبریک آغاز دهۀ فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با شعارمحوری «ایـران اسـتـوار، 44 سـال افـتـخـار» برگزار می شود، گفت: دو رویکرد مهم جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات دولت مردمی سیزدهم در ایام الله دهه فجر مورد توجه همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام خرمیان تعمیق و تعمیم مناسک اسلامی و باورهای مردمی را از وشیفه این شورای دانست وافزود:د ر برهه پیچیده‌ای هستیم که هیچ زمان اسلام و پیروان آن درگیر چنین فتنه و نیرنگ‌هایی نشده بود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان با روش‌های مختلف کار کردند تا ایران سربلند وجود نداشته باشد اظهارداشت: اما مردم ما بسیار خوب به صحنه آمدند و علی‌رغم تمام فشارهای اقتصادی که وجود دارد، نگذاشتند که دشمنان به اهدافشان دست یابند.

 

حجت الاسلام خرمیان دشمنان انقلاب و اسلام با دو رویکرد کتمان و تحریف، راهبردی اساسی را در پیش گرفته‌اند  تأکید کرد: وظیفه ما برای مقابله با این راهبرد، تبیین صحیح است تا از انحراف اذهان عمومی جلوگیری و در مسیر انقلاب قرار دهیم.

 

حجت الاسلام خرمیان مشکلات حاکم بر جامعه را بیشتر از ضعف فضای رسانه ای دولتمردان دانست وافزود: اگر بتوانیم خدمات دولتمردان را به گوش مردم برسانیم، بسیاری از ابهامات حل می شود.

 

رئیس ستاد دهه فجر استان استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت اهل بیت (ع) است و هر آنچه امروز شاهد هستیم از تشعشات انقلاب است لذا حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، اضافه کرد: اگر اقداماتی که برای دهه فجر در نظر داریم صرفاً برای ارائه گزارش کار باشد، موفق نخواهیم شد، رسالت سنگینی بر گردن مان قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: درچهل و چهارمین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی قرار داریم و نهال انقلاب با وجود تمام مشکلات و تهدیدها و تحریم‌های دشمن به حدی توانمند شده است که دیگر دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

 

حجت الاسلام خرمیان با اشاره به برنامه های متنوع و متفاوت در دهه فجر امسال اظهارداشت: در ۱۰ مسجد سمنان به عنوان الگو و نمونه جشن های دهه فجر با حضور سخنرانان برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: تمامی مساجد در استان سمنان با رویکرد مردمی جشن بهار انقلاب را برگزار خواهند کرد.

وی آغاز برنامه‌های این ایام الله را گلباران مزار شهدای سمنان و سخنرانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان اعلام کردوافزود: زنگ انقلاب در دبیرستان عفاف سمنان به صدا در خواهد آمد.

 

حجت الاسلام خرمیان ازبرگزاری پویش توریع سه هزار پرچم ملی و نصب برسر در خانه‌ها به مناسبت دهه فجر خبردادوافزود: پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده،برپایی موکب‌های انقلاب و پویش هرخانه یک پرچم ،برگزاری جشن بزرگ کارگری و نور افشانی محله محور از دیگر برنامه های محوری در این دهه است.

کد خبر 1249980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha