شکست هژمونی رسانه ای استکبار با جنگ تمام عیار فوری و عظیم جهاد تبیین محقق می شود

حجت الاسلام راست روش با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش تبیین به عنوان یکی از معجزات اسلام گفت: جهاد تبیین به معنای بازکردن گره های ذهنی مردم است.

حجت الاسلام راست روش با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از رسالت های مهم و اساسی در جریان انقلاب اسلامی اهمیت جایگاه جهاد تبیین به عنوان فریضه فوری و واجب است. 

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز افزود: تریبون های نمازجمعه یکی از مهمترین کاربردهای رسانه ای در جریان تبیین اندیشه انقلاب و جایگاه انقلاب اسلامی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت جایگاه تبیین به عنوان یک فریضه واجب و ضروری بیان کرد: گره های ذهنی مردم زمینه متوقف شدن آنان در عرصه های مختلف است به همین منظور ضروری است با تبیین این گره های ذهنی باز شود.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز با اشاره به آیه لااکراه فی الدین قدتبیین رشد من الغی توضیح داد: خداوند می فرماید شما نمی توانید افکار را بر خلاف اعمال اجبار کنید، فکر تنها با تبیین مورد هدایت قرار می گیرد. 

 

حجت الاسلام راست روش تصریح کرد: جهاد تبیین در طول تاریخ اسلام همواره وجود داشته است و علمای بزرگ ما در طول استقرار اسلامی در طول سال ها همواره در مسیر جهاد تبیین تلاش کردند و امروز نیز برای شکست هژمونی رسانه ای استکبار باید جنگ تمام عیار فوری و عظیم جهاد تبیین را انجام دهیم. 

 

 

 

کد خبر 1249993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha