یک هزار و ۱۰۹ پروژه عمرانی و خدماتی در گیلان به بهره برداری می رسد

استاندار گیلان از افتتاح یک هزار و ۱۰۹ پروژه عمرانی و خدماتی در گیلان با سرمایه گذاری چهار هزارو ۴۷۰ میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان شامگاه سه‌شنبه(۱۱ بهمن) در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گیلان که از شبکه استانی باران پخش شد، پروژه‌های دهه فجر امسال با شعار " ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: یک هزار و ۱۰۹ پروژه عمرانی و خدماتی در این ایام در گیلان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه‌ها، چهار هزارو ۴۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: این پروژه‌ها شامل طرح‌های عمرانی، پروژه‌های شهرداری‌ها، صنعت، کشاورزی، آب و مسکن است.

 

عباسی اضافه کرد: ۹۶۳ پروژه با اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در پروژه‌های عمرانی از جمله آب، راه‌های روستایی، آسفالت و مسکن است. همچنین ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و ۶۴ واحد مسکن مددجویی بهزیستی نیز در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان نیز پروژه‌های شهری مربوط به شهرداری‌ها افتتاح می‌شود تصریح کرد: پروژه‌های مربوط به بخش کشاورزی مشتمل بر اجرای الگوی کشت در بخش شالیزارها، شبکه‌های آبیاری، اصلاح الگوی برنج کاری، فندق، گل گاو زبان و سایر محصولات همچون بادام زمینی، محصولات باغی، آبزی‌پروری چون ماهیان خاویاری، سردآبی و گرمآبی است.

 

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ سند روستایی در دهه فجر امسال به روستاییان گیلان واگذار می‌شود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما خدمت صادقانه به مردم و برخورداری آنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1250002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha