طرح «قرار ۱۲» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام کرمی از اجرای طرح قرار ۱۲ در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در این طرح بسته های غذایی با محوریت مساجد و بقاع متبرکه در بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر به برنامه های پیش بینی شده در امامزادگان و بقاع متبرکه به همین مناسبت اشاره و اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مساجد مردمی ترین نهاد در برهه های مختلف و محل حرکت های موثر بوده است.

 

وی به فضاسازی و تبلیغات محیطی با نصب پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و بنر و پارچه نوشته‌های حاوی سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان اشاره کرد و گفت: مراسم‌های آغاز دهه فجر و بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) در امامزادگان شاخص استان اجرا می شود.

 

این مسئول به برپایی نمایشگاه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با بازخوانی جنایت‌های رژیم پهلوی در قالب عکس و کاریکاتور در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: دستاوردهای ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ائمه جماعات در زمان بین الصلاتین در مساجد تشریح خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: برپایی جشن‌های مردمی انقلاب و مراسم‌های بزرگداشت دهه فجر، راه‌اندازی کاروان‌های شادی به صورت خودرویی، برگزاری نشست‌های حضوری و مجازی بصیرتی و روشنگری با موضوع‌ دستاوردهای انقلاب از برنامه‌هایی اجرایی اوقاف در دهه فجر خواهد بود.

 

حجت الاسلام کرمی از اجرای طرح قرار 12 در امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در این طرح بسته های غذایی با محوریت مساجد و بقاع متبرکه در بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1250006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha