دنیا منتظر دیدن نتیجه و تقابل بین دنیای کفر و جهان اسلام است

قناعت با بیان اینکه دنیا منتظر دیدن نتیجه و تقابل بین دنیای کفر به سرکردگی آمریکا و جهان اسلام با محوریت ایران است، گفت: عوامل مختلفی از جمله پشتوانه مردمی، وحدت و یکپارچگی، رابطه عمیق امام و امت باعث شدند که دشمن نتواند ایران اسلامی را سرنگون کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت -استاندار خراسان جنوبی- صبح امروز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: ۴۴ سال افتخار، فراز و نشیب و موضوعات و مشکلات مختلف را ملت ایران تجربه کردند.

 

وی ادامه داد: یکی از شعارهای محوری دهه فجر امسال تحت عنوان «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» تعیین شده و شعار بسیار برازنده است و انصافا ایران در طول ۴۴ سال اخیر در مقابل نقشه های اتاق فکر آمریکای جهان خوار توانست ایستادگی کنند و نتوانستند جلوی حرکت و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیا منتظر دیدن نتیجه و تقابل بین دنیای کفر به سرکردگی آمریکا و جهان اسلام با محوریت ایران اسلامی است، گفت: آمریکا متاسفانه توانسته برخی از خواص و سلبریتی ها را جذب کند و علیه نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی شعار دهند و یارگیری هایی را در برخی از گروه های مرجع انجام دادند تا نظام جمهوری اسلامی از آرمان ها و اهداف خود دست بردارد.

 

قناعت در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی و نیروهای مسلح ما با پشتوانه ولایت فقیه نگذاشتند که دشمن به نقشه های خود علیه کشورهای مسلمانی همچون یمن و فلسطین برسد و هر سال شاهد جدی تر شدن تقابل بین ایران و آمریکا هستیم.

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: عوامل مختلفی از جمله پشتوانه مردمی، وحدت و یکپارچگی، رابطه عمیق امام و امت باعث شدند که دشمن نتواند ایران اسلامی را سرنگون و از ریل اصلی خود منحرف کند و در مقابل آمریکا ابرقدرت جهان بایستد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: دشمن در اتفاقات اخیر وحدت ملت ایران و اختلاف افکنی بین اقوام مختلف را نشانه گرفته بود و در این راستا از برخی از ضعف های ما استفاده کردند.

 

قناعت با تاکید بر اینکه ۴۴ سال اخیر ایران اسلامی باید در ابعاد مختلف تبیین شود، افزود: پیشرفت ها ایران اسلامی با وجود محاصره ها و فشارها طی ۴۴ سال اخیر را باید به زبان های مختلف و بر اساس سلایق مختلف تبیین کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن جدی کار می کند و این گونه نیست که هر که قدرتش بیشتر باشد پیروز است بلکه هر کس مقاومت و پایدارتر است و اشرافیت بیشتری بر امور داشته باشد پیروز است و برای اینکه مقاوم باشیم باید به نقاط قوت و ضعف خود توجه کنیم و بدانید که دشمن می خواهد مردم را از حاکمیت و ولایت جدا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1250007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha